Ik heb een Samsung D900. Gebruik hem alleen voor bellen en sms. Een agenda heb ik niet dat is heerlijk. Wel een kalender op het schijthuis met eventuele verplichtingen. Verder ben ik wel gek van gadgets maar hoef dit niet in mijn telefoon. Het kost je alleen maar batterij energie. Ik heb een MP4 speler van creative met 12 gb. Die is onmisbaar op de fiets. Verder een Nintendo DS, PSP, PS3. Full HD TV en een Asus Minilaptop om zondagochtend in bed even het forum te bekijken of een pokertoernooi te spelen terwijl ik tv kijk. 
Mijn mobieltje is een Motorola Razr, al een wat ouder model, maar lekker dun, inklapbaar (display beschadigt dan niet) en ziet er best wel mooi uit met die mat-zwarte kleur.
Alleen de camera is wat zwakjes met alleen Vga kwaliteit, maar wil ik echt fotograferen dan neem ik wel een goede dig. cam van b.v. Fuji, Canon of Sony.
Ik bel er voornamelijk mee en af en toe een (noodzakelijk) Sms’je.
Zo’n agenda in je mobiel en/of PDA vind ik een beetje “Link”… jaren geleden had ik zo’n mooie PDA met Windows Mobile er op… een jaar lang al mijn werkdiensten én afspraken er in gezet… totdat deze PDA kapot ging … alles weg!
Doe mij maar een ouderwetse papieren agenda… simpel en makkelijk.
Net als een mechanisch horloge… daar gaat mijn voorkeur naar uit.
Voor internet en mailen gebruik ik een Desktop PC en/of een Laptop.
De Laptop gaat altijd mee als ik elders vertoef.
LeoZ Schreef:
Zo’n agenda in je mobiel en/of PDA vind ik een
beetje “Link”… jaren geleden had ik zo’n mooie
PDA met Windows Mobile er op… een jaar lang al
mijn werkdiensten én afspraken er in gezet…
totdat deze PDA kapot ging … alles weg!Doe mij maar een ouderwetse papieren agenda…
simpel en makkelijk.
Net als een mechanisch horloge… daar gaat mijn
voorkeur naar uit.
Tja, KPN zit nu ermee te stunten dat je al je contact gegevens heel gemakkelijk online bij hen kunt opslaan.
Alleen… dat kan al jaren met een Windows Mobile toestel. Even synchroniseren met outlook en online agenda, en alles is weer save. Dus dat valt tegenwoordig ook wel weer mee. Als je je papieren agenda kwijt raakt, dan ben je pas alles kwijt 
Haha, wel leuk die vergelijking met een mechanisch horloge. Geen toeters en bellen van atoomkloktijd, ingebouwde compas of hartslag meter, maar gewoon lekker de tijd.
Ik ben dus gelukkig niet de enige met een Captain Caveman mobiel. 
Geen enkele relatie, maar wel 2 dingen die voor mij belangrijk zijn:
- Omega Speedmaster Pro (privé)
- BlackBerry Bold (zakelijk)
Passen m’n horloge en telefoon niet goed bij elkaar?
&
http://trendycellular.com/blog/wp-content/uploads/2009/03/ulysse_nardin_chairman.gif
Dit vind ik ook een strakke combi:
http://s7ondemand4.scene7.com/is/image/Signet/6807380?$detail475$
&
idd, een klassieker!
Grappig is wel dat je met een klassieke Submariner ofzo op een positieve manier nagekeken wordt, en met een klassieke startac op een negatieve manier nagekeken wordt 
die htc diamond ken ik 
ben nu helemaal over op android
schmeink Schreef:
die htc diamond ken ik
ben nu helemaal over op android
Vind die htc diamond wel een stuk slijvoller dan al die androids. Maar die trage en vastlopende Windows heh… 
Ik draag, sinds ik een paar maanden geleden mijn Citizen automaat uit 1983 heb laten schoonmaken, alleen nog maar automatische horloges. Geen stopwatches, alarmpjes maar gewoon dag en datum. Ook geen batterijen c.q. stroom nodig, in tegenstelling tot mijn telefoon.
Ook ik ben helemaal over op Android, na jaren Nokia. En nog steeds vind ik Nokia onovertroffen, hoor. Maar op het gebied van smartphones ben ik helemaal om. Ik heb nu een HTC Hero en die bevalt me prima. Agenda en contactpersonen kan je OTA (over the air) synchroniseren (wifi of UMTS/HSDPA), zodat er altijd een back up is.
Tja, hij moet vaak aan de oplader, maar dat neem ik maar voor lief.
Sociale netwerken, navigatie, foto’s maken en meteen uploaden, ik vind het geweldig.
En voor mijn werk heb ik een Nokia 3110 Classic. Bellen en sms-en. Lekker simpel. Voor mijn werk dan;-)
Shikimski Schreef:
Ik draag, sinds ik een paar maanden geleden mijn
Citizen automaat uit 1983 heb laten schoonmaken,
alleen nog maar automatische horloges. Geen
stopwatches, alarmpjes maar gewoon dag en datum.
Ook geen batterijen c.q. stroom nodig, in
tegenstelling tot mijn telefoon.Ook ik ben helemaal over op Android, na jaren
Nokia. En nog steeds vind ik Nokia onovertroffen,
hoor. Maar op het gebied van smartphones ben ik
helemaal om. Ik heb nu een HTC Hero en die bevalt
me prima. Agenda en contactpersonen kan je OTA
(over the air) synchroniseren (wifi of
UMTS/HSDPA), zodat er altijd een back up is.
Tja, hij moet vaak aan de oplader, maar dat neem
ik maar voor lief.
Sociale netwerken, navigatie, foto’s maken en
meteen uploaden, ik vind het geweldig.En voor mijn werk heb ik een Nokia 3110 Classic.
Bellen en sms-en. Lekker simpel. Voor mijn werk
dan;-)
In dat opzichte passen die Citizen en 3110 prima bij elkaar… nog een wonder dat je geen 1610… of zelfs de 1011 gebruikt