Is er een toekomst voor Eterna?

Dat is precies wat ik eerder dus bedoelde.

1 like

Verder heb ik geen argumenten.

4 likes

Leuk verhaal (wist ik al), maar het is geen antwoord op mijn vraag. :thinking: Heb je de link wel aangeklikt?

WT bedoel je?

Nee, want mijn post ziet veel meer op wat TS zich afvraagt: heeft dit merk nog toekomst?

Ik denk van niet. Alles wat het merk definieerde is te grabbel gegooid.

Net trouwens je link geopend. Mooi spul hoor, als men dat nu eens ging gebruiken met kastjes die teruggrepen op hun goede designs… Dan kwam het goed.

Af en toe nieuw ook nog wel leuk…

4 likes

Worden vandaag of morgen overgenomen door een van de grote groepen zoals Richemont of Swatch en binnen no time hebben die de illusie weer nieuw leven ingeblazen dat het tot de top van de Manufacture behoord en loopt het weer als een trein.
Overigens wel jammer van dit historisch mooie merk met technisch prima innovaties.

Hmmm, als ik kijk naar IWC dan heb ik mijn twijfels over de tactiek van Richemont. Daar is een goedlopend merk vakkundig de vernieling ingeholpen.

Swatch heeft met Blancpain getracht te doen alsof het zo geweldig is, maar die doorbraak lukt ook niet zo, Breguet komt nog niet in de buurt van PP…

Misschien zijn er ook gewoon teveel merken en moeten er nog een paar verdwijnen.
Leuk dat mensen zo positief erover zijn, als de verkoopcijfers er niet zijn, dan houdt het wel op.

1 like

Ik bedoelde het ook meer sarcastisch en ben het in grote lijnen met je eens.

2 likes

Invicta of Swatch? :laughing:

Deze is ook heel leuk!

Alleen mist die bij mij wel het WoW effect

1 like

Ditte?

1 like

Hmmm… Tja goed punt is denk ik een opmerking na aanleiding van wat persoonlijke horologische geschiedenis wat zo door mijn hoofd dwaalde…

Kijk nou is alles duidelijk :thinking:

1 like

:joy::joy::joy: ik las iets over Sellita en bedacht me dat ik daar wel eens een duurder horloge mee gehad heb zonder problemen, terwijl ik ooit eens met een tax free aangeschaft klokje mijn voordeur niet storingsvrij gehaald heb.
Wat een verhaal hè, en dan heb ik nog geen bier gehad vandaag​:thinking::ok_hand:

1 like

Haha over welke horloges heb jij het dan? Dit maakt mij eigenlijk best nieuwsgierig.

1 like

Maar niets ten nadele van eta :+1:

2 likes

Geen paniek je hebt nog een paar uur om de schade in te halen.

Dat Eterna Sellita uurwerken gebruikt is nogal pijnlijk vind ik gezien de hele geschiedenis van het merk.

3 likes

Ben ik met je eens, maar zou dat dan the next best thing zijn voor eterna om de boel boven water te houden?

1 like

Ja ik verbaas mij daar dus ook over. Ik heb dat verhaal aangehoord over al die technische vernuftigheden die ze bedacht hebben. Maar tegenwoordig zit er een Sellita in. Wel jammer.