Is er iemand met een Omega Speedmaster Mark II (2015 re-issue) hier op het forum?

Ik ben al een tijdje zeer gecharmeerd van de in 2015 opnieuw uitgebrachte versie van de Omega Speedmaster Mark II en dan met name de versie met de racing-dial.

Is er iemand op het forum die deze in bezit heeft; ben erg benieuwd naar de ervaringen maar ook bijvoorbeeld naar in welke doos hij komt, etc.

Kortom, alle info is welkom!

Ik heb de race uitvoering. Ben er erg mee in mijn sas

2 likes

Kan ik je overhalen wat foto’s te posten? :yum:

Allez voorut dan :wink:

[URL=http://s216.photobucket.com/user/Marc-B1/media/ALLERLEI%202/Speedmaster%20MARKII_zpse4p89krt.jpg.html][/URL]

7 likes

Wat een mooi ding is het toch! Dank voor het posten!

Draagt ie comfortabel? Datum verzetten eenvoudig of toch wat lastiger? En komt deze in de standaard Omega doos?

Enne… mag je trots op zijn!

De mijne kwam in een standaard rode doos, maar ik zag er hier onlangs eentje langskomen die in de grote doos kwam, dus waarschijnlijk is dat veranderd.
De datum verzetten is best wel irritant. Het moet niet per sé met de meegeleverde tool, een tandenstoker bvb. Werkt ook.

3 likes

Huh?

Datum verzetten gaat bij deze niet met de kroon. Je moet aan de linkerkant vd kast iets indrukken.

Bedankt sirksael!

Bijzonder (tenminste tov de ‘gewone’ klokjes die ik heb dan).

1 like

Deze klok zit gewoon goed ; nu ja…ik denk dat ik in de loop der jaren wel een “horloge-kuiltje” in mijn pols heb ontwikkeld :joy:
Dus alles zit daar gewoon goed.
Voor mij is het de mooiste speedmaster tot nu toe. In elke etalage springt ie er gewoon uit; ik bedoel uit de massa van de omringende speedy’s.
Er zit ook heel veel “diepte” in de wijzerplaat. Komt o.a.door de verzonken subdials, de rode rehaut en het perfect ontspiegelde saffierglas.
De mijne zat ook nog in een klassieke rode doos.

Ik denk dat je hem bij William Wien tegenwoordig voor de beste prijs kan aanschaffen.

2 likes

Dat waren mijn foto’s, maar kan ze niet meer vinden. Mooie “houten” kist.
Als je van relatief zware horloges houdt, zit het ding perfect.

1 like

http://watch-site.nl/nl/collectie/omega/omega-speedmaster-mark-ii-1

Kwam deze tegen

1 like

Thx voor de reacties! Mocht iemand deze willen verkopen dan houd ik me aanbevolen hoor!

Sorry, ik heb een afwijking op dit forum: ik hecht aan mijn horloges en verkoop ze nooit.

3 likes

Of je koopt er gewoon een buiten het forum om.
Kun je zelf mooie plaatjes posten, want als we op @Gobert moeten wachten… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

iPhone quality. Soit het gaat om het idee.

10 likes

Mooi hoor!!!

1 like

Als jij me zo prikkelt moet ik wel foto’s plaatsen. Heb ze nota bene uit de trash terug gehaald vanwege de kwaliteit…:grin:

1 like

Geen last van de datum :wink:

8 likes