Is er iemand op het forum die voor mij een custom bezel insert kan maken? Oplossing al gevonden!

Voor een volgend projectje ben ik op zoek naar iemand die mij kan helpen met het drukken/printen/etchen van een custom bezel insert voor de SKX.

Ik ken alle grote namen wel qua mod onderdelen, Yobokies, DLW, Dagaz e.d. en daar vraag ik ook niet om. Ik heb gisteren een lang whatsappgesprek gehad met Krzysztof Janikowski (Dr. Seikostain van One Second Closer) maar helaas is hij ontevreden met de kwaliteit van zijn huidige aanbod en druk bezig met het ontwerpen van nieuwe keramische inserts.

Als ik zelf een insert zou maken, dan zat ik te denken aan een insert tekenen in CAD en deze met strijkpapier op een ring plakken, etchen en verven. Toch ben ik bang dat ik daar de handigheid niet voor heb en dat het eindresultaat teleurstellend zal zijn.

Daarom aan jullie de vraag of hier iemand is die mij hiermee kan helpen? Ik ben natuurlijk bereid om hier ook fatsoenlijk voor te betalen :slight_smile:

Edit: Als iemand een patroon voor mij op een insert zou kunnen etchen ben ik ook al erg geholpen. Het verven en afwerken is voor mij geen probleem.

4 likes

Google eens Pers184 en dan afbeeldingen, Mischien kan hij iets voor je doen.

1 like

Ja hun Merga uitvoering is wel mooi

Dat is een rus ofniet?

Это уже не нужно, так что спасибо за совет. (het is niet meer nodig, toch bedankt voor de tip)

Zoals vaker heb ik geen idee wat je hiermee bedoelt

1 like

OT, ik zat weer veel te moeilijk te denken. Ik heb contact met DLW opgenomen om een paar inserts te kopen die nog niet gespoten zijn, maar waar de nummering al wel in gegraveerd is zodat ik deze zelf kan kleuren naar wens.

1 like

Peshmerga…

Maar ben beter gewend van @anon50762135EV

1 like

Haha ja hij was erg badoemtsj.

2 likes

Ik hou me niet bezig met buitenlandse gerechten. Doe mij maar een kroketje

2 likes