Henkjan91 koopt horloge -> Henkjan91 zet horloge binnen een paar weken op Marktplaats -> Henkjan91 krijgt bod wat net onder of net boven de aankoopprijs ligt -> Henkjan91 verkoopt horloge -> Henkjan91 krijgt telefonisch op nog bestaande Marktplaats advertentie een bod van €100 boven verkoopprijs -> Henkjan91 is sad )-:
is mij nu twee keer gebeurd, is dit ook herkenbaar voor jullie?
Sluit ik me bij aan.
Zeker in een marktplaats-verhaal… Ik heb al zo vaak meegemaakt dat je de mooiste biedingen krijgt, maar daar blijft het dan ook bij…
Zeg ook altijd, beter iets dan niets…
Uiteindelijk was het “winnende bod” goed genoeg om er op in te gaan…
was voor mij ook goed genoeg, 's ochtends op MP gezet, 's middags verkocht en 's avonds 2 verschillende mannen die belden om hem morgen op te halen voor mijn vraagprijs. Gewoon een gevalletje ‘deal with it’
tja, ik heb ook een periode gehad dat ik consequent alle folders wegkieperde als ik een stofzuiger/ipad/ o.i.d. gekocht had, om maar niet te zien hoeveel het weer goedkoper geworden was.
maar ik heb ermee leren leven, nadat iets gelezen had over de samenhang tussen “geluk” en “accepteren”
Tja, het lijkt de beurs wel… BUY BUY BUY!! NO, SELL SELL SELL!!! :+
Totaal niet herkenbaar. Verkoop niet, dan heb je daar geen last van
Andersom wel ervaren. Net gekocht en dan iets later een nog mooiers/goedkopers/beters gezien.