Is frustratie na verkoop herkenbaar?

Ik bedoel dus niet spijt, maar het volgende:

Henkjan91 koopt horloge -> Henkjan91 zet horloge binnen een paar weken op Marktplaats -> Henkjan91 krijgt bod wat net onder of net boven de aankoopprijs ligt -> Henkjan91 verkoopt horloge -> Henkjan91 krijgt telefonisch op nog bestaande Marktplaats advertentie een bod van €100 boven verkoopprijs -> Henkjan91 is sad )-:

is mij nu twee keer gebeurd, is dit ook herkenbaar voor jullie?

Wat een gezeur. Ben je toch zelf bij of je iets wel of niet verkoopt. If you can’t stand the heat, stay out of the kitchen.

Je hebt alleen een hoger bod gehad…

Centen vangen is iets anders :wink:

Is mij ook een aantal keer gebeurd en is dan pech hebben.

frenk Schreef:

Je hebt alleen een hoger bod gehad…

Centen vangen is iets anders :wink:

Sluit ik me bij aan.
Zeker in een marktplaats-verhaal… Ik heb al zo vaak meegemaakt dat je de mooiste biedingen krijgt, maar daar blijft het dan ook bij…
Zeg ook altijd, beter iets dan niets…
Uiteindelijk was het “winnende bod” goed genoeg om er op in te gaan…

Pieter.

was voor mij ook goed genoeg, 's ochtends op MP gezet, 's middags verkocht en 's avonds 2 verschillende mannen die belden om hem morgen op te halen voor mijn vraagprijs. Gewoon een gevalletje ‘deal with it’

tja, ik heb ook een periode gehad dat ik consequent alle folders wegkieperde als ik een stofzuiger/ipad/ o.i.d. gekocht had, om maar niet te zien hoeveel het weer goedkoper geworden was.
maar ik heb ermee leren leven, nadat iets gelezen had over de samenhang tussen “geluk” en “accepteren” :smiley:

Tja, het lijkt de beurs wel… BUY BUY BUY!! NO, SELL SELL SELL!!! :+

Totaal niet herkenbaar. Verkoop niet, dan heb je daar geen last van :wink:
Andersom wel ervaren. Net gekocht en dan iets later een nog mooiers/goedkopers/beters gezien.

Heb je de AS verkocht?

Ja, maar ik heb het nu over de Speedmaster en Breitling. D’r komt deze week trouwens een heel bijzondere Speedy binnen, misschien zelfs twee!

Lekker bezig.

Ik vind je maar een aandachtstrekker als ik eerlijk ben

Moet je niet weer een nieuw topic openen over welke keus in het nog duurdere segment je deze week moet maken?

Get a life.

Pfffff…

@Erik11
Bespeur ik daar enige afgunst?

(td)(td)

Erik11 Schreef:

Ik vind je maar een aandachtstrekker als ik
eerlijk ben

Moet je niet weer een nieuw topic openen over
welke keus in het nog duurdere segment je deze
week moet maken?

Door types zoals jij ben ik nauwelijks meer aktief op HF
Idioot ! :frowning:

Of die 11 moet op je leeftijd slaan, dan begrijp ik het beter

Aah jullie hebben de geschiedenis van de topicstarter gemist zo te zien?

Dan hadden jullie mijn reactie misschien begrepen.

Snel op de teentjes getrapt is men hier…

Ik voel me niet aangesproken. Ik reageerde op de topicstarter en niet op Erik11.

Omdat hij het leuk vind om een reactie te krijgen op zijn dure horloge ?
So what, iedereen beleeft zijn hobby anders

Zinloos topic.

Don’t look back in anger… als ik mij zorgen moest maken over iedere cent die ik al mislopen ben… :slight_smile: