Deze kon ik niet laten lopen, het was ff onderhandelen maar ik denk dat ik 'm voor een mooie prijs heb 
eBay: 190371938760
Een blije Frans die binnenkort ook een Tissot/Omega/lemania om zijn pols kan hangen 
Foto’s volgen nog.
mvg, Frans
Deze kon ik niet laten lopen, het was ff onderhandelen maar ik denk dat ik 'm voor een mooie prijs heb 
eBay: 190371938760
Een blije Frans die binnenkort ook een Tissot/Omega/lemania om zijn pols kan hangen 
Foto’s volgen nog.
mvg, Frans
Het is een Tissot hoor. Omega zullen ze er wel bijgezet hebben omdat Omega veel Lemania chrono uurwerken gebruikte (en gebruikt).
Tissot en Omega zijn al wel heel lang samen; vormden sinds begin jaren '30 de SSIH groep, en werd later samen met de USUAG groep eerst SMH en later de Swatch groep.
Het is in de horlogewereld niet anders dan in de auto-wereld; Audi-VW-Seat-Skoda, Peugeot-Citroen, Mazda-Ford, die motoren en platforms delen.
Het gaat erom dat op 1 foto tussen de lugs een Omega symbool staat in een driehoekje. Ziet er af fabriek uit.
Gr. Mark
Oh, dat was me niet opgevallen. Voor een mogelijke verklaring zie mijn eerdere post. Die kasten zullen dan wel uit de Omega magazijnen zijn gekomen. Misschien is er wel een identiek horloge met Omega plaat geweest. Zouden ze anno nu niet meer doen.
Ja ik denk inderdaad dat dat het geval is. Wel een mooie lemania!
Haha nee dat is iets wat je je nu niet meer zou kunnen voorstellen!
Gr. Mark
Lijkt me niet verkeerd, gefeliciteerd met de aanwinst(tu)