Is het handig om horloges waar je vanaf wil mee te nemen naar de rikketikbeurs? kun je ruilen?

Ik heb nog een paar items die ik wel kwijt wil. Doen ze dat op zo’n beurs? Ik ben er nog nooit geweest vandaar mijn vraag.

Ja hoor, maar de meeste standhouders zijn handelaren, dus verwacht geen wonderen van je ruil…en zorg dat je er zelf voldoende verstand van heb want er wordt veel rotzooi en zelfs nep aangeboden.

Ja…ik denk dat je daar wel gelijk aan hebt. Echt veel verstand van de horlogelarij heb ik nog niet. Maar ik ga denk ik wel met iemand mee die er wel veel verstand van heeft. Al blijft het een hobby die aardig in de papieren kan lopen ::o
maar ik neem ze wel meer voor de zekerheid.

Handelaren komen altijd met het verhaal;
-Geen courant model
-Ik heb er thuis nog een paar van liggen
-Je kunt ze niet kwijt
-Er zit een krasje op
-Ik wil je wel matsen
-enz.
-enz.

Maar op de eerst volgende beurs liggen ze tegen de hoofdprijs bij hem te koop, omdat het zo’n puik klokkie is.

freakazooi over wat voor horloge`s praat je dan ik ben nieuwsgierig.

Wanneer is die beurs eigenlijk?

Groet,
Steven

13 mei 2007 http://www.derikketik.nl/

het is een Sector chronograaf uit 1993 zal de pic toevoegen en een lifestyl horloge van VW. Zit volgens mij een citizen uurwerk in…ook even een pic…

misschien iemand van hier nog interesse…ik sponsor mijn nieuwe aankopen ermee…

Ahaaaaaaaaaaa een Sector.
Ik snap wat je bedoelt ik heb er ook nog een liggen en weet eigenlijk ook niet wat ik er mee moet doen.

wel een mooi klokkie Peter. Maar ik denk dat hij van later datum is…later dan 1993.
Die VW is van April 2006. dus nog geen jaar oud.

freakazooi Schreef:

wel een mooi klokkie Peter. Maar ik denk dat hij
van later datum is…later dan 1993.
Die VW is van April 2006. dus nog geen jaar oud.

Ik heb hem gekocht in 1997 koste toen rond 1000 gulden.

Die van mijn was in 1993 fl.795,-

gaat nu waarschijnlijk voor een paar tientjes (eurotientjes) de deur uit.