… om die Omega Seamaster Anankin te scoren die op MP stond? Ik ben erg benieuwd naar dit horloge!
Ik heb al met Wout gemaild, die heeft hem niet.
Ik ben zó nieuwsgierig, ik heb de verkoper gemaild of hij de koper wou vragen deze site te melden.
Hij was in ieder geval erg snel weg.
Heeft iemand foto’s?
Vergis ik me nu of wordt dit horloge nu al voor de derde keer aangeboden om marktplaats. Zou er iets mis mee zijn?
Hier klopt iets niet idd.
Het horloge is idd eerder aangeboden voor een heel zacht prijsje. In ieder geval 1x eerder. Zelfde horloge, zelfde tekst.
Als iemand een Anakin in zijn bezit heeft, is hij (of zij) echt wel in staat om er zelf iets over te vertellen ipv stukken tekst te kopiëren. Het horloge is te apart om 'm toevallig in je bezit te krijgen en te doen alsof je er niets van weet.
Mijn eerste gedachte toen: is 'ie wellicht ooit gestolen en probeert de huidige bezitter (niet noodzakelijk eigenaar…) 'm zo te verpatsen? Liefst heel snel, binnen een paar dagen. In ‘normale’ omstandigheden zou 'ie allang verkocht zijn; hoeft 'ie niet 2 of 3x geplaatst te worden.
Misschien is het een idee om het serienummer eens te vragen!
Menno
Ik heb enkele malen met de verkoper ge-sms’t. Hij heeft het horloge enkele jaren geleden gekregen van een vriend en het horloge is voor nog geen 1000 verkocht aan een verzamelaar. Helaas voor mij ben ik die verzamelaar niet. En Helaas voor de verkoper, ik had er zonder probleem 1500 voor willen geven en dan nog zat er rek in. Maar de verkoper is tevreden en ik kan me voorstellen dat de koper ook erg fijn geslapen heeft. Ik en benieuwd wanneer hij hier opduikt. Marktplaats toch wat beter in de gaten houden als er zulke schatten voorbij komen!
Ja, de huizenmarkt is niet zo goed als de horlogemarkt de laatste jaren. Vergelijk de prijzen van Tudor maar eens met die van huizen. (procentueel dan he)