Is het mogelijk om parfum-geur uit een leren band te halen?

Heb hier ooit een OEM bandje gekregen bij aankoop van een horloge maar de doordringende parfumgeur is zeer onaangenaam.

Heb het zelfs al een week buiten laten hangen met een wasknijper, tevergeefs :joy:

Is zo een geur uberhaüpt te verwijderen?

1 like

Altijd vervelend als de parfumgeur blijft hangen.
Vooral als het niet de parfum van je vrouw is.

Ik lees even mee.

Voor een vriend.

51 likes

image

7 likes

@anon50762135 ?

4 likes

Ja dit herken ik. Sommige mannen zijn vrij extreem met hun parfum gebruik :joy:

Misschien wassen met een milde zeep?

Overpoweren met je ander. Liefst zo goedkoop mogelijk, zodat het lekker diep in je leer trekt.

Action is morgen wel open!

Spuit er eens een berg cyclodextrine overheen. Dat spul absorbeert erg goed luchtjes. (Merknaam Fébrèze)

Hey die ken ik.
Hij vroeg laatst hoe je lippenstift van zijn shirt af kon krijgen.

6 likes

Ik zou m gewoon proberen te overrulen met een eigen parfum :thinking:

Meeste parfums hebben oliën, je zal een ontvetter moeten gebruiken met water om dat er uit te krijgen. Blijkbaar werken babydoekjes vrij goed voor leder.

:joy::joy::joy:
Ik lig strijk met sommige van deze reacties maar bedankt :+1:

3 likes

Dat vind ik wel een mooie. Die houden we er in! :ok_hand:

4 likes

x

Billendoekjes zijn sowieso super. Die 2 van mij zijn al minstens 5 jaar uit de luiers maar ik heb nog steeds deze doekjes :ok_hand: o.a. om vliegen van een motorhelm te schrapen

4 likes

Kende ik nog niet. Hij klinkt wel leuk. :joy:

1 like

Alleen al daarom kan je de billendoekjes maar beter bewaren, je begint en eindigt dit leven in luiers en tussendoor zijn ze blijkbaar ook nog handig.

3 likes

De tijd heelt alle wonden :sunglasses:
Het kan wel een jaar of langer duren. Mijn Leica kijker was afkomstig van een zware roker. Het heeft heel lang geduurd, en honderden kilometers wandelen door het bos, tot de nicotine lucht van die leren tas verdwenen was .

1 like

Er mee gaan sporten. :sweat_smile:

Dettol doekjes zijn trouwens perfect om je witte sneakerzolen aan de zijkanten schoon te maken!
Doe het al een tijdje bij mijn Vans.

1 like

Bandje weggooien en nieuw kopen!

Bewijzen niet bewaren… meteen vernietigen :slight_smile:

1 like