Is het wat ? Ongepolijst 14060M

Ik prefereer ook een mooi opgemaakte. Maar als je hem naar het adres stuurt in je link, dan heb ik liever een ongepolijste. Is niet echt een topper, zeg maar.

2 likes

Ah, okay dat wist ik niet :wink:

Wat is jouw advies Jaap ?
Ik ga inderdaad liever voor ongepolijst zodat ik zelf kan beslissen hoe en waar en door wie ik hem laat opmaken.
Helaas heb ik weinig “echt” verstand van horloges behalve een beetje hearsay en wat ik “mooi” vind.
Daarom huiver ik bij horloges uit 2004-2006 die er tip top uitzien.

Anders toch maar eens een zoekvraag uitzetten her en der bij gerenommeerde verkopers ?

Ik wil ongeveer 6 K. betalen voor een nette 14060M full set

Met een omweg toch die van jou gekocht? :shushing_face:

1 like

Ok.

2 likes

Maar met een fikse premium wss, oh well :smiley:

1 like

Inderdaad !
Die van @71mark gekocht voor een hele nette prijs van @SuperC.

Pracht horloge !

1 like

Veel te duur

1 like

Bied mij er maar zo eentje goedkoper aan!
PB-tje graag !

2 likes

Wil ik ook wel. Voor 5 - 5.5k 14060M full set iemand?

Daarom is deze veeeeel te duur

In deze staat en bij een betrouwbare verkoper zie ik ze niet goedkoper.
En het putje in het glas: daar heb je drie brillen voor nodig om dat te zien. Stoort me niet en maakt het horloge draagbaar.
Tuurlijk vraagt Jaap een premie: het is zijn werk! En … dat doet hij goed !!

1 like

Bijzonder…

Het is maar hoe je het bekijkt…

Rolex Submariner 114060 40mm
Sub no Date
€ 6800,-
Jaar 2018
Staat Nieuw en ongedragen

Ik kan je de verwijzing mailen

14060 > 114060

2 likes

True :white_check_mark:

3 likes

Ik kan het verhaal gewoon niet meer volgen. Het exemplaar, van hier op het forum, is dus aan Jaap verkocht voor 5 tot 5,5k, nadat hij er hier zijn ongezouten mening over gegeven had, en dan doorverkocht aan Jeroen, voor een meerprijs, terwijl Jeroen initieel niet aan de lagere prijs wou kopen hier op het forum vanwege de staat? Ik snap er niets meer van :stuck_out_tongue:

Magoed elke partij blijkt tevreden dus eind goed al goed. En er zijn vast nuances aan het verhaal.

Kijk, dat gebeurt er als je op basis van aannames conclusies gaat trekken…en trouwens, ik snap het commentaar eigenlijk niet zo goed.

Jeroen laat een 14060M uit 2006 zien in zijn OP, daar geef ik mijn mening over. 6300 euro excl verzenden voor dit exemplaar vond ik nou niet bepaald een topdeal. Mijn mening geef ik dus op het exemplaar in Karlsruhe, niet die van Mark.

Vervolgens staat er een heel mooi exemplaar op HF van @71mark, compleet met alle bescheiden en meer. Service bij Rolex nog geen twee jaar geleden. Die begint bij 6,4 en zakt met zijn prijs. Op HF krijgt hij alleen biedingen van 4,2-4,5 en ik doe hem, mijns inziens, een net voorstel. De overdracht vindt plaats in Best, waar ik het horloge van hem overneem.

Het idee erachter was om deze weg te leggen, en geen enkele intentie om deze te verkopen.

Jeroen vist net achter het net bij een 14060M die op mijn website staat en geeft aan dat hij er ziek van is. We hadden al even contact over een 14060 en hij was echt net te laat. Ik vond het lullig voor hem, aangezien dit al eerder was gebeurd en geef aan dat ik wellicht die andere wel wil verkopen. Met behoorlijke twijfel, aangezien dit niet het idee was. Ik heb er voor gevraagd wat ik vind dat het waard is, voor minder had ik hem lekker in de kluis laten liggen. Dat op HF een aantal leden aan het lowballen is op mooie horloges, moeten ze zelf weten, ik koop een horloge als ik vind dat het het waard is.

Al met al zijn het alleen de buitenstaanders die er nu een mening over hebben, terwijl alleen Jeroen, Mark en ik weten hoe het zit.

8 likes

Naam en rugnummer!

Nou, één ding durf ik wel te ondersteunen.

Wij waren een beetje aan het appen op Whatsapp en hij was er echt fysiek onpasselijk van :smile:

3 likes