Is het wat ? Ongepolijst 14060M

Mij allemaal prima, maar van geen enkel ander lid hier zou geaccepteerd worden dat er ingekocht wordt op het forum, om daarna het horloge, onveranderd, door te verkopen met een mooie premie, opnieuw op het forum. Jaap, jij zou de eerste zijn om de groep lynchers aan te voeren.

Op dat moment ben je aan het opereren als handelaar, en niet als lid.

Ik merk ook enige onrust in de reactie van Mark hierboven, vandaar.

Is mijn mening hé, zoals ik al zei, iedereen is tevreden en dat is het belangrijkste.

2 likes

Nogmaals, dat is maar hoe je het bekijkt. Jeroen is er blij mee en daar gaat het uiteindelijk om.

Maar wanneer iemand een horloge koopt in het blauwe gedeelte en deze een week later voor 50 euro meer te koop aanbiedt, dan komt het commentaar vanuit alle hoeken.

Enfin, zolang jullie er beiden maar goed zijn uitgekomen.

Normaliter zijn er wel meerdere die je zal horen, maar die houden nu wijselijk de mond.

Laat mij dan maar de eikel van een buitenstaander zijn die daar een mening over heeft.

Even goede vrienden.

1 like

Heerlijk dit !
En weet je wat: ik klats hem gewoon lekker om mijn pols !
Goede prijs, prachtig horloge.

Zoals ik al zei: ik ben geen kenner - hou naast van horloges van motoren, skiën, hardlopen, gitaren, hondensport en dol op zeilen.
Dan ben je niet on de wieg gelegd om online Rolex koopjes te kunnen scoren.

Koop de verkoper. @SuperC dus !
Echt nette prijs en fijne deal.

4 likes

Waar bemoeien we ons in godesnaam mee!?
Er wordt tussen 2 leden een deal gesloten waar beiden tevreden mee zijn, einde.

3 likes

Dat ben ik met je eens. Maar er zitten twee duidelijke verschillen tussen wat jij nu schetst, en wat is gebeurd:

  1. Ik heb hem niet op het forum verkocht, maar aan een forumlid.
  2. Ik had niet eens de intentie om hem te verkopen

Maar goed, denk er verder over wat je wil. Het belangrijkste is dat Jeroen er blij mee is, mocht hij dat niet zijn, dan neem ik hem meteen terug voor hetzelfde bedrag.

2 likes

Eens!

Yep! (al voelt het met de reactie van Mark @Mark71 hierboven dat vooral hij er nog wat last mee heeft, ofwel interpreteer ik dat fout).

Dat zal toch niet? @71mark lacht volgens mij in zijn vuistje.

1 like

A) NO WAY !!

B) Dat bedoel ik met : koop de verkoper !

Klasse !

2 likes

Wat een gezeik om en paar euro.

Ik koop een horloge van een forumlid voor 3500 euro omdat deze persoon geld nodig heeft (waarvoor doet er niet toe) en ik kan hem even later voor 4000 hier weer kwijt…ben ik dan slecht bezig,of was het gewoon goed zaken doen?

Die ga ik volgende keer gebruiken. Bied ik jou lekker een paar honderd minder en als je niet akkoord gaan, wat een gezeik om die paar euro :wink:

1 like

Als jij mij een paar honderd euro minder bied op wat ik te koop heb (voor een scherpe prijs) neem ik je al niet serieus.

Voila!
Ik heb hier recent een 16013 gekocht voor een nette prijs, vervolgens, nadat ik er achterkwam dat two-tone toch niet mijn ding is, aan een lid verkocht voor iets meer.

Ik voel me nu niet echt een witteboordencrimineel ofzo.

1 like

Wat een gezeik om die paar euro zeg :grimacing::grimacing:

Een meerprijs van 200 tot 300 euro vragen bij door verkopen van een horloge van 5800 euro vind ik inderdaad maar een paar euro.

Haha een ieder beleeft het forum op zijn eigen manier, dat is duidelijk.

3 likes

Iedereen wil er beter van worden ongeacht wat hij doet.

1 like

Nochtans kost dit verhaal me gewoon geld :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Waarom kost het jou geld? Die heb ik dan weer gemist…

1 like

En daarom lieve kinderen, daarom moeten we niet de moraalridder uithangen als iemand een keer winst pakt.

2 likes