Is HF voldoende afgeschermd voor kwaadwilligen?

Nee maar wel voor een collectie Rolex AP ETC

:joy:

2 likes

Waarom moet iedereen ‘geholpen’ worden voor zichzelf? Elk ieder hier op het forum is oud genoeg en heeft denk ik wel dat verstand om te weten hoe je moet omgaan met je privacy… Ikzelf lig er niet echt wakker van, misschien mede dat mijn collectie/leven niet echt luxueus is dus minder kans op problemen.
Moesten er zijn die er minder voorzichtig met omspringen is dat hun keuze.

Gebruik je verstand en weet waar je wat kan posten.

2 likes

Noem me eens 5 leden met een collectie boven de 100.000…
Oh nee, wacht!!! :smiley:

2 likes

Ik denk dat er mensen op dit forum zijn die de mate waarin zij interessant zijn voor criminelen overschatten. Wie deze mensen zijn weten ze zelf ook wel, na enige introspectie.

:slight_smile: Man, man, man, wat worden dit toch altijd rare topics.

Zeg jongens, hoe is het toch, om steeds maar in angst te leven voor vrijwel triviale dingetjes?

3 likes

Ik noem het naïef

Jij zelf!:ok_hand:

1 like

Geo-tagging of Gay-o-tagging ?!
Thát’s the real Question here !

I say ‘man up or pipe down’,
as they say in good ole England.

N.B. : what do you find of this @anon50762135EV, and … of course @Fate.

N.B. 1 : years ago I was called gay-ish, I snagged back @ all too …
and now I manned up too, yes !
That’s why and when I wrote my ‘F*ck You’- hit song !

P.S. : I have nothing against the LGBTQA community, duely noted

Nee, maar je hebt wel iets tegen de Engelse taal, zo te zien. :joy:

5 likes

Rofl…dan zat ik echt niet de verveling te verdrijven op het HF kan ik je melden… :stuck_out_tongue:

2 likes

:sunglasses: :+1:

een oplichter moet ergens beginnen, jong geleerd is oud gedaan…

1 like

Zal kunnen, maar ik vind dat men zelf zijn verantwoordelijkheid moet nemen ipv zich onterecht veilig wanen op het internet. Zoals ik al zei kom je bij het aanmelden op dit forum niet eerst voor een ballotage commissie, dus met topics leden only maken blijven ook mensen met kwade bedoelingen “welkom” op dit forum.

1 like

Je leest teveel Baantjer Doc…

Inbraken worden gepleegd door veelal jonge knapen die snel geld willen verdienen op een misselijke manier, of door oudere kanloze volwassenen. Daar zit jaren voorbereiding op een forum niet bij.

Blik op Facebook en lezen dat Piet op de hoek op vakantie is wel, maar het achterhalen van iemand zijn gegevens op slinkse wijze via het forum niet.

Edoch zou ik wel terughoudend zijn wanneer mijn horloges qua waarde een ton aantikken. Dan kom je weer op een andere level, maar dan nog zijn er wel lucratiever zaken. (Lees voetballers of BNNers zoals Depay)

Zolang je jouw verzameling gecombineerd met je adres en werkrooster niet op het net gooit, komt het goed.

1 like

Heel naïef! Heel veel dure lenzen werden er gestolen bij leden ven een fotografie forum.
Achterhalen van naw gegevens werd op slinkse wijze gedaan!

1 like

Je noemt mij naïef en post zelf om de week een nieuwe Omega…

Ik blijf bij mijn standpunt.

3 likes

Geen probleem

1 like

Bedankt.
Overigens is er niks mis mee met voorzichtig zijn hoor.

Laat het enkel niet overheersen, of koop een grote hond.

2 likes

Daar heb je helemaal gelijk in!
Maar het is echt gebeurd op een fotografie forum

Ging om dure lenzen.

1 like

Baantjer heb ik alleen op TV gezien 25 jaar geleden denk ik toen ging het allemaal wat minder snel dan vandaag de dag.

Vind het naïef, onrealistisch dat men via een forum zal gaan “shoppen” maar ik kijk vandaag de dag nergens meer van op…