Is 'ie hier al gespot? Yobokies' Albacore

Op The Dive Watch Forum en WUS is het al een paar dagen een topic: Harold Ng (Yobokies - ofwel ‘Seikoboy’ achterstevoren gespeld) heeft een eigen model uitgebracht: De Albacore. Tuna-achtig. Automaat, $ 399,-- , slechts 150 stuks.

Nou… als we deze nou eens zouden modden tot een PMMM/Tuna-style…

Menno

EDIT: schiet me iets te binnen: dit zou natuurlijk ook een hele mooie zijn als Horlogeforum Limited voor volgend jaar!!!

http://forums.watchuseek.com/f21/spotted-dive-watch-forum-yobokies-tuna-homage-albacore-749279.html

Erg leuk…maar die schuin geplaatste datum? Jammer!
Je ziet dat meer en meer, helaas.

LeenV Schreef:

Erg leuk…maar die schuin geplaatste datum?
Jammer!
Je ziet dat meer en meer, helaas.

Helemaal mee eens. Maar… dat kun je natuurlijk verhelpen als je 'm mod. Persoonlijk ben ik niet zo’n fan van deze wijzers. Die zouden er bij mij ook af gaan. Punt is dat je voor $ 399 / 303 euro wel iets leuks onder handbereik hebt!

Menno

Is dat een eigen produkt? Of gewoon een gemodde Seiko?

Dat zal ongetwijfeld een Seiko zijn. Ik vind hem erg mooi! Vooral dat Japanse logo maakt hem wel apart. En de schuine datum vind ik op zich wel mooi, maar hij lijkt hier niet netjes tussen de 4 en de 5 te zitten.

Hij vertelde al dat hij er mee bezig was. Leuke vinding van Harold, zeker nu er zoveel vraag naar Tuna is. Inderdaad iets voor de aanstaande LE

Als dé tuna hiervoor als basis heeft gediend dan is zijn versie niet zo duur of zie ik dat verkeerd?

Ik ben niet zo’n geweldige tuna fan, maar misschien moet ik deze maar kopen als investering, en dan hopen dat ze net zo’n hype worden als de MKII horloges :slight_smile: