Ik kocht deze week een oude Omega als niet echt bij een filiaal van Used Products.
Dit horloge bleek wel echt te zijn en ik zag later aan de binnenzijde van het bandje AWC (Amsterdam Watch Company) gedrukt in het leer.
Ik heb met AWC gebeld en het horloge is daar in 2016 verkocht, men had verder geen klantgegevens meer (die worden een jaar bewaard t/m het vervalmoment van de garantieperiode van een jaar op de horloges begreep ik)
Het horloge staat niet geregistreerd als gestolen maar ik probeer uit te sluiten dat dit wel zo is, vandaar even deze oproep. Ik reserveer het horloge een half jaar, daarna zal ik het af en toe gaan gebruiken.
De gegevens van dit horloge:
Aangeboden door- en verkocht door Amsterdam Watch Company, tussen medio half april en januari 2016 (meer dan een jaar geleden)
Jaar :ongeveerâ57
Uurwerk :257
Referentie/model :2891
Als je de oorspronkelijke eigenaar van dit horloge na koop bij AWC in 2016 en het horloge is van je gestolen, stuur me dan even een persoonlijk bericht binnen het forum.
Voeg daarin de scan of foto toe van het aankoopbewijs van dit horloge bij de Amsterdam Watch Company. Verder ook even een afschrift van de aangifte van diefstal van het horloge, opgemaakt voor 20 april 2017.
Ik stuur het horloge dan met plezier op
Ik heb een moderator gevraagd dit bericht op slot te zetten, ik plaats het als oproep
Fotoâs van het horloge: