Is Ingersoll inderdaad verbeterd ?

Kan iemand mijn vraag beantwoorden ?! Is Ingersoll idd.verbeterd ?

Ik las bv. dat ene @schmeink in de oude berichten vaak zei, "een merk voor de aspergeteler Fred."
De oude berichten heb ik gelezen…

Wat bedoelde hij/zij daarmee, is het een slecht merk ofzo ?

1 like

Denk eerder dat daarmee een bereikbaar merk bedoeld wordt.

Dat de apotheek van Hans even door de medicatie voorraad heen is.

3 likes

Ik ben ook alleen maar slechte verhalen over Ingersoll gehoord. Ook juweliers die ermee gestopt zijn omdat de kwaliteit en betrouwbaarheid te wensen overliet.

Wat ik me er van kan herinneren, is dat de genoemde Fred een groot liefhebber was van het merk Ingersoll. Weinig (of geen) andere leden deelden zijn liefde voor dat merk overigens.
Of Fred ook echt van asperges hield weet ik niet :wink:

3 likes

Edwin is gek op asperges en dus vast een beetje jaloers op de baan van Fred! Lekkerst met gekookte krieltjes en een vleugje nootmuskaat.

Oh wacht, het gaat over Ingersoll! Daar heb ik geen kaas van gegeten. Sorry. :sunglasses:

1 like

Iedereen bedankt voor zijn / haar antwoorden.

Heb er ooit 1 gehad, Chinese troep. Na de 3 keer terug naar de juwelier. Wou hij er niet meer naar kijken en heb ik mijn geld terug gekregen. Dit was wel 10 jaar geleden trouwens.

Ik heb er ook een paar gehad, was er wel tevreden over.
Moet er wel bij zeggen dat ik ze allemaal niet zo lang in mijn bezit heb gehad.

ging in dit verband over genoemde Fred die soms onder andere namen weer opdook en direct werd herkend omdat het steeds over Ingersoll ging. Beter dan dat zou er niet zijn vlgs. hem.
Zijn hardnekkigheid schreef hij zelf toe, na veel kritiek te hebben gekregen, aan het syndroom van Asperger.

2 likes

Ik mis 'm wel een beetje

1 like

Ooit hebben we hier Cee Lo Green oid gehad. De ultieme Troll met Ingersoll neurose :joy::joy:

1 like

Ah, de goede oude tijd met echte trollen. Geen volwassen kerels die zich voor willen laten komen als 14-jarige.

Gewoon een lekkere asperger troll die een flutmerk de hemel in prees.

Soms denk ik eerlijk gezegd dat Chille Kaspar daarom ook gewoon een troll is. Hij kan niet echt zijn.

4 likes

Niet dit weer.
Ik zie ook niet in waarom ik me zou voordoen als een 14 jarige…

1 like

Ik hoop nog steeds op een date met Inge de Pinge…:joy:

Heb je toevallig een foto? :wink:

Heb er net èèn gekocht, dus ik ga het ervaren. Maar voor die prijzen kun je ook niet echt een buil vallen lijkt me… wordt vervolgd dus…