Ja dat snap ik… wel redelijk waardevast …
(een sluiting !)
Over Solojapan zijn idd nogal wat topics. Mocht je interesse hebben, dutyzerostore lijkt ook betrouwbaar te zijn. Ook op eBay.
Zaterdag een sbdc053 besteld, tot op heden nog niks gehoord qua bevesting of verzending vanuit solojapan. Ook geen reactie op mijn vraag van zaterdag via ebay en fb
Als je zaterdag betaling hebt gedaan is dat voor hem waarschijnlijk begin van deze middag zichtbaar op zijn rekening. Ik verwacht dan ook dat je vanmiddag bericht krijgt dat je pakketje is verzonden. Zo ging het bij mij in elk geval.
hey!
ik heb met creditcard betaald via ebay
Zeer betrouwbaar. Ik denk dat ik daar in de afgelopen 10 jaar 8 of 9 horloges heb gekocht. Altijd goed. Ik betaal Magi altijd op zijn eigen bankrekening. Nog nooit problemen gehad. Aanbevelenswaardig!
Ja
Nou ik had wel een keer een aardig schrikmomentje. Magi was van bankrekening gewisseld en stuurde mij dat op enig moment in de e-mailcorrespondentie. Maar toen had ik het geld al overgemaakt naar zijn oude bankrekeningnummer.
Dan zou je betaling meteen al zichtbaar moeten zijn geweest, maar wellicht ligt het dan aan de (on)mogelijkheden van verzending in het weekend (hij verzendt via UPS) of een volle agenda o.i.d. Kennelijk is hij ook moeilijker te bereiken als hij in Japan is. Grote kans dat hij de bankbetalingen van vandaag afwacht en dan in één keer alle betaalde bestellingen verzendt.
ik hoop het, ik ga volgende week naar rhodos, zal wel leuk zijn als de duiker mee kon
Wat ga je bestellen? SKX007 of toch de blauwrhodos SKX009?
Inderdaad een punt van aandacht, dat was de eerste bestelling ook nog even billetjes knijpen geblazen.
Dat is lastig inderdaad; moet hij niet voor de gewoonte houden!
Het is toch 700 ekkies waar je dan eventjes over in de piepzak zit.
ik heb de
sbdc053 besteld
Voor de prijs van?
745 eurotjies op stalen band
Volgende keer via Facebook of e-mail bestellen. Dan had je je vijf tientjes kunnen besparen.
Japanners zijn altijd betrouwbaar, of ben ik nou racistisch?
Nee. Strikt gezien maakt een Japanner onderdeel uit van een volk, geen ras.
Daar hou ik inderdaad ook niet van. Laten we het de Spaanse onverschilligheid noemen. Magi is volgens mij een goede kerel, maar hij zegt niet altijd alles van tevoren. Hij heeft mij ook weleens, zonder mij in te lichten, een zending vanuit Japan verstuurd, omdat hij het horloge eerst nog moest gaan kopen. Dan krijg je een mooie kaart vanuit zijn Hotel in Tokyo met een of ander aardigheidje erbij.
Allemaal leuk, maar hij zou inderdaad iets efficiënter moeten leren communiceren.
Ik ben echter wel altijd tevreden geweest over zijn horloges en zijn vriendelijke service.
Haha ja klopt.
Haha briljant.
Dat met dat rekeningnummer was natuurlijk ook een beetje mijn eigen schuld: nog voordat hij het kon aangeven had ik het geld al overgemaakt. Hij kon gelukkig nog gewoon bij die rekening, én de mevrouw van Rabobank wist mij te vertellen dat internationale betalingen 24 uur worden vastgehouden zodat eventuele gekkigheden (fraude, etc.) in die periode geen schade kunnen veroorzaken aan de betaler. Ook een geruststellende gedachte.