Is Solojapan betrouwbaar ?

waarom eigenlijk? wil je m ook?

1 like

Nee hoor, ik ben gewoon een enorm oud wijf. :joy:

:point_up_2:

1 like

Ik hoop het voor je :+1:t2:
Maar als je heel snel een horloge wil hebben moet je niet bij Magi bestellen. Hij krijgt per week heel veel mails, niet alleen uit Nederland. Dus het kan wel eens voorkomen dat je een dag of 3 moet wachten op antwoord. Magi is inderdaad geen prater maar “to the point” dus altijd korte mails.

thnx!

ik moet het er maar mee doen daar de sbdc053 nergens op staal voor dat geld te krijgen is. :slight_smile:

1 like

Wanneer heb je besteld en wanneer ga je naar Rhodos?

zaterdag besteld en ik ga de 19e naar rhodos… moet wel goedkomen! 2 weekjes de tijd.

1 like

Ja dat zou moeten lukken, tenzij Magi zelf op Rhodos zit. :joy:

1 like

Bij mij zat tussen het allereerste contact en het ontvangen van het horloge precies één week.

Ik vind die Magi echt wel een rotzakje.
In de tijd dat ik daar via Ebay een Seiko van kocht moest je vooruitbetalen via bankoverboeking(!) en toen heeft ie me een Seiko verkocht zgn. splinternieuw in plastics + alle tags en met 1 jaar garantie maar de Seiko die de me opstuurde was al uit de plastics geweest en de belangrijkste tag ontbrak en een andere tag was stuk vanaf geknipt. Ook was er gerommeld met de datum op het Garantie Certificaat zodat het weer dichter bij een jaar lag en je kon zien dat het horloge in ieder geval al gepast was en het uurwerk was binnen een week defect (toeval?). Ik kon dit gelukkig wel via Seiko Nederland onder garantie laten herstellen maar ik vroeg een zeer geringe tegoedkoming van Magi (nog geen 5% van het aankoopbedrag) maar die wilde daar helemaal niet aan en leefde ook in totale ontkenning van de beschreven feiten…
In de communicatie was ie zeer arrogant en een naar persoon. Dus 1 keer nooit meer. Heb er uiteindelijk maar een Ebay case van gemaakt en negatieve feedback gegeven wat hij dan weer heel vervelend vond. Justice.

Ps. het was ook zeer slecht verpakt en volgens mij zonder tracking opgestuurd.

Daarom betaal ik liever met creditcard zodat dit soort zaken makkelijk opgelost worden door een chargeback in te dienen als men het niet correct oplost

Je kunt bij Magi toch alleen maar per bankoverschrijving betalen? Of heeft ie sinds kort PayPal mogelijkheden?

1 like

nee via ebay betaald, waar mijn creditcard aan gekoppeld zit.
ookal zou het met bankoverschrijving goedkoper zijn, bij een geschil heb ik geen poot om op te staan.

1 like

Ik heb er enkele Seiko’s gekocht, en tot nu toe naar volle tevredenheid.
Hij heeft regelmatig aanbod waar vraag naar is, en tegen nette prijzen.

Dat vooruitbetalen vond ik de eerste keer ook best spannend.

En hee, het kan altijd hè: jaren vertrouwen opbouwen, en ineens met de Noorderzon naar Honolullie vertrekken met de poet. Dat zal niet de eerste zijn.
Het.Leven.Zit.Vol.Risico’s

1 like

En na die aankoop krijg je een bericht van Magi met zijn bankrekeningnummer.

Het is al van mijn creditcard af haha dus dat lijkt me sterk

1 like

Juridisch niet. Lees de uitspraak inzake Geert W. maar.

1 like

Ah dat is dan veranderd. Wel zo relaxt.

Ja. Die man is te vertrouwen. Iedereen en z’n moeder heeft al jaren ervaring met 'm, en ik heb op dit forum nooit een onvertogen woord mogen horen.

Verhaaltje van @Swordhand niet gelezen? Jij typt gewoon zonder te kijken een reactie onder een topic? :joy:

2 likes

Goede ervaring mee, zou er zo weer bestellen.