Is Solojapan betrouwbaar ?

Het gaat om de Badges m’n beste, de Badges & likes :rofl:

1 like

Ik heb 4 horloges gekocht van Magi, 3 ervan perfect verlopen. Maar de laatste keer toch niet. Ik had een mint (ongedragen, in stickers) Sla017 besteld, maar kreeg een bekrast exemplaar. Die was via een leverancier van Magi direct naar mij gestuurd, zei hij. Ik heb meteen foto’s gestuurd, maar Magi vroeg of ik die krassen er zelf op gemaakt had. Na wat verontwaardigde mailtjes van mijn kant, die steeds meer geërgerd waren, ging hij overstag en gaf toe dat dit zo niet kon. Hij liet het horloge ophalen en ik kreeg een dag of 10 later het geld terug overgemaakt.

Ik heb er toch een naar smaakje aan overgehouden. Is ie betrouwbaar? In principe wel…

Ja, ik was bij 30 keer ja opgehouden met doorscrollen. :joy:

Maar goed, gegeven 'smans reputatie hier en daar doe ik die ene anekdote af als de uitzondering die de regel bevestigt.

Zoals het er voor staat zou ik reut bij 'm kopen zonder twee keer na te denken.

Heb ik al, en balls of steel gaan we er niet van krijgen, van dit topic. :slight_smile:

Maar dat was dan ook wel na te gaan aan de hand van het afzender adres.

Het is natuurlijk ook best een lastige business, een % van zijn ebay verkopen zullen ongetwijfeld retourkomen want dat biedt ie zelf ook aan. Dan kunnen er makkelijk flaws insluipen (krasjes/sporen, ontbrekende tags, protectives eraf, garantiedatum die verstrijkt). Hierop zou die goed moeten controleren en elke afwijking van fabrieksnieuw eerlijk opnemen in de beschrijving wanneer ie ze relist.

1 like

ik heb nog steeds niks vernomen na mijn bestelling van afgelopen zaterdag, ook geen reactie op facebook.

Daar zou ik me geen zorgen over maken, het is geen MP oplichter! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik heb hem zondag gemaild en ook nog geen antwoord. Niets aan de hand

Dit was een kwestie van nalatigheid van hem. Hij had dat moeten controleren. Dat dat gebeurde, vind ik nog niet het ergst. Wat me wel irriteerde, was de beschuldiging dat ik zelf de krassen erop gemaakt zou hebben. Yeah right, een horloge in stickers, dat ik binnen het uur afbrand alsof ie er uitziet als een exemplaar dat een jaar gedragen is, incl krassen op lugs van bandenwissel.

Maar ik denk verder dat iemand rustig van hem zou kunnen kopen, t is geen oplichter. Maar 100% straight is ie ook niet.

vind het wel vrij kansloos dat die zo druk moet zijn met dat handje vol horloges op ebay.

:joy:

Ik vind het dan weer vrij kansloos om zo’n opmerking te maken. Je kunt niet in zijn agenda kijken en hij verdient heus niet de kost met ‘dat handje vol horloges op eBay’…

2 likes

Ik vind wel als mensen zoveel geld neer leggen dat je prima even iets kan laten horen ipv niks

2 likes

Exact mijn ervaring ook, voor de aankoop gewoon nog vriendelijk maar toen ik hem zei en liet zien wat er niet aan klopte en wat nog miste nam die gelijk een hele andere houding aan, zei bv. ook gelijk dat het allemaal niet kon.
Dus dat daaruit een discussie volgde irriteerde me ook mateloos waardoor ik gelijk klaar was met hem.

Heb daarna 3 Seiko’s besteld via een andere Ebay verkoper, die nog scherpere prijzen had dan hem en ook betere service.

1 like

Heb je toevallig een link naar deze verkoper?

MonstruosRelojes.

2 likes

Maggi heeft gereageerd! Hij komt met spoed.

image

4 likes

Ah tof ja hij kan met UPS Express versturen dan heb je hem binnen twee dagen en nog verzekerd ook.

Deze, maar de tijd van de droomprijzen is inmiddels zo te zien wel voorbij, al is die SBDC061 nog wel redelijk geprijsd.

Volgens ups komt die morgen al!!!
Volgens maggi ook dus fingers crossed!!

1 like