Tel daar nog even 25% aan invoerheffingen bij op
Dan maggi er ook wel zuinig op zijn !
Het verenigd koninkrijk is nog niet uit de EU hoor. Bijna, maar nog niet helemaal.
Waarom ?
Is toch binnen EU ?
Edit : ik word echt traag. Zelfs Candide is sneller.
Ik ben dus niet alleen traag.
Haha valt mee. Is een soort u-bocht via Engeland. Gaat altijd goed.
Zo herkenbaar.
En oa helaas vaak in de horloge hobby.
Voor mij genoeg reden om hier nooit iets te kopen.
Ooit voor een hobby ergens een hoop centjes heen gebracht. Meerdere keren met een totaal van ongeveer 3,5K. (Toen kuste ze nog net met kont niet) Toen ik na een maand voor iets kwam van 1,5euro. moest ik t zelf maar uitzoeken.
Ik heb het ook zaterdag besteld een sarb033 ik heb mijn track&trace van UPS gekregen en vertelde me dat er wat vertragingen waren en storingen
Idd, de Seikoâs worden vanuit UK verstuurd (als er UK bij staat) dus komt niks bij achteraf, mijn 3 bestelde Seikoâs kwamen ook uit de UK.
âItems purchased from this listing are TAX FREE to US & UK & EU.â
âYour package will normally arrive within 2-6 business days once it has been shipped. Please note that this may be longer during busy periods or public holidays.â
ps. Bij mij is het daar dus 3x goed gegaan, wil niet zeggen dat ik iedereen nu adviseer daar te bestellen, reden dat ik de link gaf is puur omdat mij werd gevraagd die te verstrekken.
Mooi zo, geniet er van
Proficiat met dit mooie horloge
En een fijne vakantie
Hèhè. Gefeliciteerd !
Weet iemand of de SARB035 via Magi nog leverbaar is misschien? Ik kan dit via fb of ebay zo gauw niet vinden
Toevallig vorige week voor bericht via Facebook, maar door andere prioriteit even moeten afzeggen. Maar ze zijn op voorraad in Spanje en âready to ship with UPSâ
Kun je met Paypal of CC betalen bij deze Magi?