Gewoon rocken, die Corgeut. Als je er na een half jaar nog steeds blij mee bent zou ik gaan denken aan een Tudor. De enigen die er om malen welk merk het is zijn wij autisten hier, dus voor de rest van de wereld hoef je geen Tudor te kopen om voor vol aangezien te worden. Geniet ervan.
Ik begrijp dat je zoiets koopt om de maat te passen (hoewel dat bij de AD ook wel voldoende kan imho) en het zal ongetwijfeld veel bang for buck zijn, maar het is inderdaad schaamteloos tov het designteam van Tudor die uren steekt in het perfect krijgen van het design. Daarom kan ik er niet achter staan. Geef mij maar een Seiko 5je dan, die heeft tenminste een eigen smoel.
Ik heb mijn BB gekocht omwille van de details en afwerking, dat krijg je hier niet. Maar goed, zoveel mensen zoveel meningen.
Zelfde als met die Rodina’s die hier rondzwermen, ugh
Tja waterdicht, er staat 200 meter op de plaat maar zo diep kom ik niet. Wel mee gezwommen en flinke regenbui op de fiets prima doorstaan. Heeft wel een schroefbare kroon. Kast is gewoon RVS. Heeft wel een datum dus dat is dan wel weer een verschil met de BB. Ik lig er echt niet van wakker dat ik ooit aangesproken zou worden over het dragen van een nepper😁 Dat is alleen voor de 1% van de bevolking die hier op het forum zitten. Heb meerdere horloges en met deze zit ik er totaal niet mee als er een krasje op komt.
Verder vind ik het gewoon leuk hoe hier de reacties op dit klokje (horloge sorry) zijn tussen al die Steinhart en tig andere homages.