Ik heb geen ervaring met andere rubberen banden dan Isofrane, maar ik moet zeggen dat ze geweldig zitten…
Onlangs, één van de laatste avonden buiten schieten met de handboogvereniging ben ik gestoken door een “knut”, een mug-achtig insectje, veel kleiner dan een mug, maar van die steken heb ik onevenredig veel meer last… dikke pols… niet te harden jeuk… maar geen horloge dragen?.. dat nooit… dus…
Isofrane aan de Instrument 2…en om de pols… lekker soepele band… glijdt niet over je pols… en ook toen mijn pols weer zijn normale (dunne) maat had… prima te dragen…
Ik zie geen verkooptopic van jou met Obris banden, ik ben wellicht geintereseerd je mag me een pb sturen.
Ik zit ook al een tijdje naar de Isofrane te kijken maar nog steeds niet gekocht ik denk dat ik toch eerst maar eens een Obris band ga proberen, vooral om te kijken hoe deze zit qua lengte.
Toch jammer dat ze geen kortere maten hebben, voor mij is rond de 115/70 ideaal.
De rubberband van mijn Hamilton belowzero is erg fijn ook perfect qua maat, vandaar dat deze ook erg veel polstijd krijgt.
Zelf geen Isofrane mogen proberen nog, maar de Obris morgan 2 van gehad. Redelijk tevreden. Iets stijf en vervelend chemisch luchtje wel. Door de dikte sluiten ze niet echt soepel om de pols, is dit bij een Iso wel zo?
Zo’n Bonetto klinkt wel goed, maar pakken deze ook dikke pushpins?