ISOSwiss kroon of EU leverancier gezocht.

Ik had het plan dit in Gezocht te zetten maar die afdeling is momenteel gesloten omdat er gehackte accounts op zoek zijn naar slachtoffers.

Ik daarentegen ben op zoek naar een Screw down kroon van ISOSwiss en dan wel deze zoals hij op CousinsUK staat

Het probleem met Cousins momenteel is dat zelfs als je maar een stiftje van 1,25 pond besteld de Post mijn pakje gijzelt en absurde losgeldbedragen eist, herstel inklaringskosten vraagt.

Aangezien ISOswiss in Zwitserland zit is dit geen verbetering.

Ik heb al gezocht op Boley, FLume, Hobbykok en Casker maar kan deze kroon niet vinden.

Weet iemand welke leverancier in EU wel ISOSwiss verkoopt of heeft deze kroon beschikbaar?
Of een andere vergelijkbare schroefkroon van 6.5mm met 2.20mm tube voor een Monninkast?

Ik heb ISOSwiss zelf ook benaderd maar die hebben hun tent tot 10 augustus gesloten :sweat_smile:

Alvast bedankt voor het meedenken en het toestaan van mijn vraag in deze afdeling nu Gezocht gesloten is.

1 like

Ik zou hem gewoon bij Cousins bestellen. Je hebt het over een kroon van 37 Pond ex. Btw. Die drie Euro invoer maken die kroon niet ineens heel duur. Cousins verstuurt pakjes onder de 150 Euro als IOSS pakket en dan betaal je geen extra kosten aan PostNL.

3 likes

Denk dat vd Gevel ze ook wel heeft, maar die zijn ook nog dicht de komende 2 weken.

1 like