Issey Miyake

Dames en heren,

Bij toeval stuitte ik vanmiddag in Hoorn op een horloge van mode en geuren ontwerper Issey Miyake. Normaal: niet echt mijn kopje thee, al die horloges van modemerken. Ik vond deze eerlijk gezegd toch wel wat hebben…Uurwerk…Seiko!

Watch Information

Brand Name: Issey Miyake
Model number: SILAS001
Part Number: SILAS001
Dial window material type: stainless-steel
Clasp: deployment-clasp
Case material: stainless-steel
Case diameter: 45.3 millimeters
Case Thickness: 13.2 millimeters
Band material: stainless-steel
Band length: mens
Band width: 25 millimeters
Dial color: silver
Bezel material: stainless-steel
Bezel Function: stationary
Movement: automatic developed by Seiko
Water resistant depth: 330 Feet
Warranty Type: Manufacturer

Info en foto van Amazon.com

Wat is jullie mening?

Dick V

Best aardig inderdaad, lekker clean wel veel RVS. Zou hem op een bruine croco ook wel kunnen waarderen.

Hmmmmm…nee.

Apart design. Zie/lees ik het nou goed dat er geen glaasje opzit? Is dat niet heel schade gevoelig wanneer de minutenschijf zonder bescherming ronddraait?

Gaaf! Mooi en basic en simpel, en ik denk dat er wel een glaasje opzit aangezien het klokje waterdicht is tot diep …

Marco

Mooi design, lekker modern, hou ik wel van…

check this out, nog meer modellen, ook met leer…
http://www.isseymiyake-watch.com/eg/index.html

Mooi strak!!

Ik vind ze zeer geslaagd,deze en de OVO…jammie!! Ik heb ze al een tijd geleden gezien en struikelde net als nu over de prijs. Ze zijn prachtig, en zeker design… alleen met een design-prijskaartje wat dan weer jammer is. Net als de kapstok die een zeker iemand mooi vond en ik dan maar vierhondernogwat voor moest aftikken… die ging ook niet door.

Nee, er zit wel degelijk glas in. Voorkant saffier, achterkant waarschijnlijk Hardlex ofzo. Overigens, geen spectaculair binnenwerk hoor, onversierd. En die prijs hè, 1095 Euris… Maar leuk vind ik hem wel.

Dick V

Mijn beste,

Zo op het eerste gezicht toch niet mijn ding.
Ik zou dit horloge eigenlijk in het echt moeten zien om het de waardering te geven die het wellicht toekomt.

En voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Meer iets voor ‘de man van staal’ dan voor mij:)