Vandaag prettige tweede-kerstdagdeal met Ischa gesloten. Veel plezier met je nieuwe aanwinst Ischa, hoop dat dit het begin is van een mooie hobby Graag tot een volgende keer!!
Superdeal met Ischa gesloten. Fijn mail-contact (al mijn vragen uitgebreid beantwoord) en snelle levering. Awesome, always again. Top⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Deze week een horloge van Ischa gekocht en zojuist het zeer goed verpakte setje binnengekregen. Het horloge is zoals omschreven en ik ben helemaal blij. Doe graag in de toekomst weer eens zaken met Ischa.
Cheers.
Gastvrij door Ischa (@iStaal) ontvangen. Bleek dat hij steenworp van het huis woont waar ik 2weken per maand voor mijn werk verblijf .
Met een bakje koffie erg plezierig over de horlogehobby gepraat en uiteindelijk een deal gemaakt.
Ischa is een aardige vent die zijn afspraken nakomt en ik kan een deal maken met hem dan ook van harte aanbevelen
Vandaag face 2 face de overdracht gedaan met Ischa (@iStaal), vanuit het verre Brielle en ondanks zijn drukke week de tijd genomen om onze prettige deal af te ronden. Topgozer waar je wat mee kan. Hartelijk dank en graag tot een andere gelegenheid!
Vandaag super leuk zaken gedaan met Ischa(@iStaal).
Horloge zoals beschreven, leuke ontvangst en eveneens een prettig gesprek.
Aanrader!