It has begun! The search. UPDATE

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,209152

De eerste afvallers.Fortis, Omega, Alpina, Tag Heuer en Bell & Ross.

Ik heb de Omega Seamaster Planet Ocean gezien en viel mij enigzins tegen tov de

Breitling Herritage SuperOcean 46mm . Deze heeft duidelijk de voorkeur tov de SuperOCean

Ik heb ook een limited gezien, maar ja 4200 euro is wel veel geld.

Hij heeft iets weg van de Tudor. Die dan weer 1300 euro goedkoper is.

Ik wil nog kijken naar Edox.

En de Louis Erard.

Voordeel Edox is prijs(ik heb ze nog niet in het echt gezien), rond de 1500-2000 euro(Louis Erard 2000 euro). Breitling en Tudor 3000 euro. Sparen dus.

to be continued…

Tudor vind ik de mooiste in de set die je laat zien!

persoonlijk de planet ocean… maar goed, zoveel mensen zoveel wensen :smiley:

als het die niet wordt dan de nieuwe breitling

Ik houd niet echt van duikerbezels, dus vandaar zijn mijn favorieten de Edox Grand Ocean en de Louis Erard (erg tof, kende ik nog niet!)

Mijn beste,

Tudor heeft duidelijk mijn voorkeur in deze.
De ingetogen, doch kleurrijke wijzerplaat, de fraaie drukkers en kroon en het zedige logo,
maken van deze Tudor een karaktervol horloge “voorbeeldig in zijn soort met blijvend gezag”.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Uit dit lijstje is de Breitling Superheritage Ocean 46mm (die met die zwarte wijzerplaat) favoriet…

Veel plezier met het “kiesproces”!

groet
Mark

Edox laat fraaie modellen zien maar de Tudor lijkt me nu al de winnaar. Klassiek merk, zeer geslaagde heruitgave en verder een lekker horloge. Genoeg details maar ook rust en stabiliteit uitstralend. (en Je wilt Coenraad toch niet tegenpreken? )

Ik wil idd niemand tegen spreken. Ik heb de Tudor nog niet in het echt gezien, maar dat geld ook voor Edox. Prijs is ook belangrijk.

Zoals eerder vermeld, EDOX 1500 tot 2000 euro, Louis Erard 2000 euro, Tudor en Breitling 3000 euro.

Den deze:

Stoer, tijdloos, sober, mooi

(wist niet eens dat deze bestond)

idem, zeer fraai en bovendien een mooie maat

Hij is ook erg mooi, zeker om de pols met de stalen band. 46mm is voor mij echt max.

Tudor!

De Tudor, lekker voor sparen en naar toe leven en daarna verschrikkelijk veel en lang van genieten…

De Ice Shark is quartz en ik wil een automaat. Dus blijft de Grand Ocean over.

Louis Erard

Breitling

en Tudor

appels en peren…

Van onder naar boven staan ze van mooi naar minder mooi IMHO.

Alhoewel ik de Tudor op nato met zwart plaat eigenlijk net iets mooier/sfeervoller vind.