It was time for a change: Van der Klaauw Ariadne

2008 zou voor mij qua horloges een ‘rustig jaar’ worden; een goede worldtimer zou een prima aanvulling/aanwinst zijn. Echter, zo gaat dat soms in het leven, kreeg ik eerst de Meistersinger NL 2007 in het vizier en dacht voorlopig dan maar rustig aan doen. Foto’s van de ‘Sonnenschleif’ staan hier al op het forum van edwin16; ik ben er erg blij mee.
De Meistersinger werd in de verpakkingsvorm van een boek bezorgd hetgeen mij pijnlijke vragen van de directie bespaarde. Er worden wel vaker boeken aan ons adres afgeleverd.

Dit ‘boek’ was nog maar koud binnen kwam deze Ariadne in beeld en ik was gelijk verkocht:

Morgen op de Rikketik (met MartenP) is de knip leeg; je herkent mij aan de ‘Sonnenschleif’

Met vriendelijke groet,

Bojo

Prachtige aanwinst Bojo, van harte!

Ja, een droomhorloge !
Als ik me niet vergis heeft Nivelacuso ook zo eentje.

Deze aanwinst komt iets eerder dan de planning was geloof ik :wink: Neemt niet weg dat het idd een prachtig horloge is en een waardige aanvulling op een al zeer fraaie verzameling.

Wat is zo een van der Klaauw toch prachtig.

Veel draag plezier!

Paul
Leeuwarden

Proficiat gewenst door een v.d.Klaauw -fan

Gr.JanJ.

Mijn beste,

Wel bekome het u!!

Wat een SCHITTEREND horloge is dit.
Een horloge “van wereldklasse” welke elke vergelijking bijna doet vergrijzen.
Prachtig (’Hollands’) design, niet te chique, maar met zeer mooie klassieke lijnen. Gedistingeerd en toch uitdagend.
Klasse hoor!! Een meesterlijk ontwerp, van een gerenommeerd horloge merk.
Een collectioneur waardig, mijn complimenten.

Veel plezier er verder mee. (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Geweldig mooi horloge Bojo, vooral met deze wijzerplaat. Ik zie opgelegde indices? Maar ook het relief in de sub-dials is prachtig.

Je kunt nog zoveel van der Klaauw horloges op plaatjes gezien hebben, als je er eentje in het eggie ziet is ie zoveel fraaier. En als je er eentjevoor het eerst in het eggie ziet,dan moet je er OF helemaal niets van hebben, OF je bent helemaal verkocht. Dat laatste gebeurde bij mij, en zal ook nooit meer overgaan.

Inmiddels ben ik een paar CvdK´s verder, en 3 hebben er tot nu toe een vast plekje in mijn verzameling gevonden (Ariadne staal, Eclips staal, Planetarium 18K) En ik sluit niet uit dat er nog iets van van der Klaauw bijkomt in 2008.

Mooie klok Bojo,

alleen wel even de maanstand wijzigen (ik kijk hiervoor altijd op de site van CvdK).

Goede keuze, is een prachtig horloge.

Veel draagplezier.

Zeker een mooi horloge, alleen jammer van de afwerking van de rotor.

Aaargh!!!

En nu heb ik ook de knoop doorgehakt, deze gaat er deze maand ook voor mij komen!

Gefeliciteerd!

kwijl

Prachtog, gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Mario, daar ga je nimmer spijt van krijgen! Het is beslist zo als door Hans al verwoord; als je deze in het echt ziet dan is het horloge nog mooier. Zodra je hem hebt, foto’s svp.

Succes

Bojo

op naar Heerenveen!