een verwittigd persoon…
.
Een generaliserend persoon.
Elke keer dat ik horloges/onderdelen kocht vanuit Italië, werd ik op een bepaalde manier opgelicht. Soms flink, soms klein, maar ALTIJD.
Ik koop er nooit meer iets.
Een 7001 of sw261-1 kan ook prima bij dit formaat, dat is beter dan een automaat. Waar zat ik met m’n hoofd
Van mij mogen er überhaupt ook meer visueel oninteressante uurwerken worden afgedekt met een dichte caseback om hoogte te besparen
Amen!
eerder een persoon met toch reeds een boekje ervaring… niet echt generaliserend want dan krijg je andere uitdrukkingen. Maar dank om me in een hoekje te steken vanuit je eigen vinger wijzende positie zonder voorkennis, want zover ik weet ken je me niet maar zet je maar al te graag ergens waar je denk me te kennen…
Sterk maar niet zo snugger.
Dit gezegd zijnde waar ik meestal niet veel over zeg laat ons het terug over klokken hebben, want daar gaat het hier vooral over, en gelukkig maar.
Mijn hemel….waren je frieten aangebrand vanavond?
Het polariserende punt dat je neemt over een belg en frieten spreekt voor zich. Dit gezegd ga ik niet verder reageren op de niet relevante zijnde opmerkingen daar dit geen verdere meerwaarde aan dit topic brengt.
die goedkope Italiaanse olijfolie bleek kokosolie te zijn…
ik heb 2 keer wat van een Belg gekocht wat niet goed was, en Belgie en Nederland hebben samen eens een trein in Italie gekocht en dat bleek toen een tram te zijn. Een langzame tram ook nog. Fria of feria heette dat onding. En lelijk…
Ik heb net een horloge binnen uit Italie via C24 en het is helemaal in orde. Echt !
Belgie heeft lekkere chocola maar de infrastructuur daar is klote. Italie heeft lekkere pasta en hun infrastructuur is ook klote. Beide volken ontduiken graag belasting hebben een lage belastingmoraliteit, maar niet zo laag als Nederlanders die er zelfs voor gaan verhuizen als het hier te duur wordt voor ze. Eikels.
Cijfertjes zijn niet gunstig voor Belgie t.o.v Italie …
On topic, je kunt het gewoon terugsturen als het horloge niet goed is, 14 dagen EU recht etc en dan stort C24 je geld terug. Duurt wel 7 - 10 werkdagen.
Risico lijkt me ook beperkt als je via C24 koopt
I see, you made him an offer he couldn’t refuse
Aha, je was aan het lowballen (dacht je). Niet zo netjes.
Voor de rest, 30% korting op een FC, scheur je nog dik je broek aan als je ooit verkoopt.
Met Chrono24 is je risico naar mijn kennis echt goed beschermd dankzij hun kopersbescherming.
Maar je zou ook kunnen vragen waarom ze de laatste tijd ineens slechte reviews krijgen. Misschien is dat wel de reden dat ze akkoord zijn gegaan met je bod van 30% onder de vraagprijs – ze willen waarschijnlijk wat positieve reviews en beseffen dat dat de beste en goedkoopste manier van marketing is
Ik had het ook niet over de vraagprijs, maar de adviesprijs. Ik koop niet geregeld nieuwe horloges, dus heb geen idee welke rek er ten opzichte van een adviesprijs mogelijk is, klaarblijkelijk is zon 30% bij FC nog helemaal niet zo gek.
Ik haal niets meer online uit Italië.
Met trusted checkout gewoon doen… ik heb al meerdere horloges in Italië gekocht.
Boeit niet - gewoon doen. Je leeft maar een keer.
Als het niet goed gaat heb je weer drama voor het forum.
Kan bijna niet misgaan. toi toi toi!
Ik heb besloten toch nog even verder te zoeken
Ondertussen staat er in Italië een handelaar te vloeken op die onbetrouwbare Hollanders, die na het aangeboden krijgen van de gevraagde 30% korting alsnog afhaken
In Italië kopen is ook prima
Gewoon terugsturen indien niet correct geleverd. Zeker via chrono24 is t prima.