ivar1

Weinig woorden aan vuil maken… @ivar1 is een prima kerel om zaken mee te doen! Alles vlot verlopen. Ik dacht dat ik een kei was in spullen verpakken maar deze kerel brengt het met zijn skills toch wel naar een hoger niveau van “bomproof” :grin:!

Dikke :+1:

1 like

Hahaha, ja dat zal wel een paar seconde hebben geduurd eer je het horloge had bereikt denk ik zo :slight_smile: veel plezier er mee!

1 like

Inderdaad heeft even geduurd :joy:

Weer een deal gedaan met Ivar. Deze keer de overname van mijn Marathon Navigator. Altijd leuk contact met @ivar1 en ook altijd een vlotte en prettige deal.

Zojuist aan @ivar1 een horloge verkocht. Prima, prima.

Alles volgens afspraak, leuk gebabbeld en koffie gedronken. Betrouwbaar lid, prima zaken doen!

1 like

Gisteravond van @ivar1 een Doxa overgenomen. Toffe klok.

Leuke vent, leuk gesprek en goeie koffie.

Aanrader!

Gister een mooie Longines van @ivar1 overgenomen. Mooie prijs, alles erop en eraan, extra banden, buckles etc.

Enorm vriendelijk ontvangen, goede koffie gedronken en leuk over horloges gepraat. Ook nog even zijn fantastische JLC mut moon gepast, foto’s doen hem eigenlijk geen eer aan want wat is die mooi in het echt.

Erg tevreden!

1 like

Horloge over genomen van @ivar1 leuk contact prima prijs en snel verzonden , vlotte en prima deal.

1 like

Wederom een horloge overgenomen van @ivar1
De deal was weer snel rond en snel verzonden.

Aanrader :+1:

1 like

Vandaag het horloge ontvangen dat ik van @ivar1 heb overgenomen. Zeer fijne transactie! Alles erop en eraan. Vriendelijke en snelle communicatie, leuke deal gemaakt, en snel verzonden. En het horloge was heel netjes en stevig ingepakt. Zeer tevreden en een echte aanrader!

Wederom een horloge overgenomen van @ivar1 deal was weer snel rond kortom alles zoals het hoort.

Aanrader :+1:t2:

1 like

Horloge overgenomen van @ivar1. Leuk contact en snel geregeld! Zeker voor herhaling vatbaar.

Olaf

1 like