ivar1

Vandaag de keurig verpakte en snel verstuurde Tropic GMT van @ivar1 ontvangen. Goed omschreven deze mooie Ceramica. Wellicht in de toekomst nog vaker iets van hem kopen, gezien zijn interesse in GMT’s. :+1:

1 like

Ivar verkocht mij een zeer scherpgeprijsd bandje, waarmee ik blij ben. Dank @ivar1 en hopelijk tot een volgende keer!

Gr. Hans

Bandje overgenomen van @ivar1. Snel geregeld en prima verzonden. Dank :+1:

Vandaag een keurig verpakte GMT binnengekregen van @ivar1. Snel verzonden, en heeft er ook een extra bandje van Barton erbij gedaan. Prima geregeld. Hopelijk tot een volgende keer.

Mooi bandje gekocht van @ivar1, fijne communicatie en snel verzonden. Helemaal top!

Originele SKX jubilee van @ivar1 overgenomen. Snelle en duidelijk communicatie. Bandje ging snel op de post. Kan het aanraden om zaken te doen met ivar.

Een setje springbars van @ivar1 ontvangen, super attent! Bedankt!

1 like

@ivar1 Top ervaring met Ivar. Hij berichtte mij naar aanleiding van het feit dat ik zijn Vratislava Conceptum mooi vond, al ver voor hij hem wilde verkopen. Verwacht mee zelfs in contact met een Amerikaanse bezitter en verkoper. Dit was ivm de corona crisis en aanschaf van een ander horloge destijds niet de juiste tijd. Toen kwam het bericht dat het horloge van Ivar te koop kwam een heb ik toegeslagen. Na snelle communicatie nu alsnog blij met een top horloge en wat fijn dat sommige mensen op het forum, de berichten van de ‘vaste garde’ niet al te serieus neemt. Dan had ik niks meer kunnen kopen/verkopen… Nogmaals Ivar ik kan je alleen maar aanbevelen!!!

1 like

Super positieve ervaring gehad met @ivar1. Kreeg zelfs (ongevraagd) wat goodies erbij. Verder was het pakketje goed ingepakt. Zeker een aanrader. :ok_hand:t3:

1 like

Onlangs een horloge overgenomen van Ivar (@ivar1) en dat was een fijne ervaring :+1:

Goede communicatie en snelle verzending!!

Ivar, nogmaals hartelijk dank!!

  • Marc
1 like

Mijn Sinn 356 verkocht aan Ivar. Leuke vlotte deal en gezellig thuis de overdracht gedaan. Zeer aangenaam en ik kon zelfs even een Tudor GMT proeven. :+1:

@Ivar1 Veel plezier met de Sinn en de volgende keer doen we iets uitgebreider ouwehoeren over onze hobby. :wink::+1:

1 like

Na wat geklooi door Post.nl toch de (heel atten!) mij toegezonden mini pushpins ontvangen voor de Citzen van mijn duikvriend. Bedankt voor de snelle service!!

hans cp aka HorlogeOpa

1 like

Een prettige en snelle deal gedaan met @ivar1 die een horloge van mij overnam. Dank Ivar !! en veel plezier ermee.

1 like

Net voor de zomer een skx011 van @ivar1 overgenomen, de deal was super snel rond en netjes verzonden, Aanrader dus!

1 like

Van Ivar a.k.a. @ivar1 een hele gave Seiko 7548 mogen overnemen. Prettige deal, dito communicatie en snelle verzending. Kortom; alles volgens het boekje en beslist een aanrader! :+1: :+1:

Na zwaar te onderhandelen :joy: is het me toch gelukt.
Bedankt voor mijn NA @ivar1 je bent een super kerel!

1 like

:joy: veel plezier er mee! :+1:

1 like

Goed zaken doen met @ivar1 .
Komt afspraken na en betaald met Mach 1 :sunglasses::dancer:

1 like

Horloge overgenomen van @ivar1. Was een zeer plezierige deal, op alle fronten. Dank Ivar!

1 like

@ivar1 is een superaardige, geduldige en betrouwbare koper. Kan ook niet anders met zo’n naam :crazy_face:. Dank Ivar!