! ivm spookberichten inloggen!

De laatste tijd wordt het forum 's nachts volgespamd met spookberichten. Omdat dit automatisch gebeurd kan ik geen gebruikers of ipadressen achterhalen en kan ik ze dus ook niet bannen. De enige oplossing is momenteel om alleen ingelogde gebruikers toestemming te geven om te posten. Gelukkig is 95% dit al maar toch, niet geregistreerde gebruikers kunnen voorlopig alleen lezen.

Registratie betekent niet dat er ineens allemaal gegevens van je worden gevraagd, je hoeft alleen een gebruikersnaam, wachtwoord en emailadres op te geven. Je emailadres kun je vervolgens voor alle anderen verbergen, ik ben de enige die dat wel kan zien als moderator. En ik zal daar, tenzij het een noodgeval is, niets mee doen. Wat ik met noodgeval bedoel weet ik zelf niet :smiley:

Dus mijn excuses voor eventueel ongemak, het lost wel een ander ongemak op en ik hoop binnenkort een oplossing te hebben voor de spookberichten zodat iedereen weer kan posten.

Prima actie en oplossing Henrik!!

helaas moet het zo, jammer van die idioten. Inloggen is geen probleem dmv cookies, maar wel jammer dat je zo ‘passanten’ niet de mogelijkheid kan bieden om een interassante vraag op opmerking te plaatsen.
Hoedanook: keep up the good work henrik!

Storm.

Je aanmelden hier is zo gebeurd, duurt echt geen twee minuten (is bij andere sites wel eens anders. Gelukkig hoeft Henrik bv niet te weten waar ik het liefst mijn boodschappen doe en welke vakantievoorkeuren ik heb :slight_smile:
Dus passanten zullen daar niet door afgeschrikt worden