Nog ff afwachten!!!
Er zijn vast veel mensen die hier gelukkig van worden. Ik zie een Ice watch met meer mogelijkheden.
Apple staat over het algemeen garant voor mooie vormgeving toch? Waarom vind ik dit horloge dan toch bijzonder afzichtelijk?
Daar wordt het straatbeeld een stuk fleuriger van, ipv voorover gebogen naar de Iphone loeren lopen we met de neus omhoog.

Mijn beste,
Nee, niets voor mij!!
Geen Polonaise aan de pols.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Ik zeg:
Schoenmaker (Apple) houdt je bij je leest !
't volgende plakmerk?
en moet je zo’n Iwatch ook eerst aan de laptop hangen (net als de gsm) om 'm via Itunes (ofzo) te activeren?
daarna jaarlijks een Itunes tegoed ophalen de Iwatch app te downloaden en te ugraden…
ik sla 'm over, kansloos klokje
Ik denk dat een iWatch wel potentie heeft. Maar net als de iPhone moet ie wel iets extra’s/waardevols toevoegen. En Apple kennende gaan ze daar niet over 1 nacht ijs.
Als beetje ex-gadgeteer tegenwoordig (de snufjes hou ik nog een beetje bij, maar hoef ze niet allemaal meer te hebben/gebruiken), kan ik me voorstellen dat hier markt voor is. Zo een extensie om je pols van wat dan ook, kan best praktisch zijn. Weten wie je belt, zonder ringtone of in je koffer(of handtas voor de dames) te hoeven graaien om te zien of je wilt opnemen. En misschien even de telefoon alvast laten opnemen door je iWatch terwijl je naar je telefoon loopt/zoekt (heb geregeld gehold naar m’n mobieltje). Even een ander mp3 nummer of album kiezen. Even van kanaal wisselen op je toekomstige Apple TV (of huidige iTV) zonder te graaien naar de afstandsbediening die achter de band is gevallen. Je iWatch als presentatie tool/afstandsbediening gebruiken voor je iMac. Enz enz.
Als ze het bedrijf Martian opkopen, meteen de volgende features aan toe voegen http://freshgadgets.nl/een-horloge-waarmee-je-kunt-praten
En de meesten doen hun horloge toch af als ze gaan slapen. Kan ie gelijk opgeladen worden op de wireless charge pad ofzo.
Voor de meesten van ons als mechanisch horlogeliefhebbers mag het niks zijn. Maar denk dat de rest van de Apple volgers zo iets wel kunnen waarderen.
en toch denk ik dat er niet veel eer te behalen valt.
Apple heeft al een paar keer aan de afgrond gestaan, Jobs moest elke keer de hele zooi weer redden…Jobs is niet meer en ik denk dat als z’n lopende projecten (althans wat nog in de Jobs-pijp zat) ten einde zijn, de hele Apple hype langzaam aan een aflopende zaak is.
je kan óók teveel gadgets hebben en daarbij houden ze bij Apple nogal van een érg gesloten systeem.
zoals jij 't stelt zal een niet Apple gebruiker niets aan zo’n horloge hebben.
alle Appleproducten zijn op elkaar afgestemd en dat is niet goed, tevens moet Apple ook altijd nét even anders dan anders.
simpel voorbeeld is dat elke gsmproducent universele oplaadstekkers heeft, Apple doet daar (bij mijn weten als enige) niet aan mee.
je moet er maar van houden
Popma Schreef:
en toch denk ik dat er niet veel eer te behalen
valt.
Apple heeft al een paar keer aan de afgrond
gestaan, Jobs moest elke keer de hele zooi weer
redden…Jobs is niet meer en ik denk dat als z’n
lopende projecten (althans wat nog in de Jobs-pijp
zat) ten einde zijn, de hele Apple hype langzaam
aan een aflopende zaak is.je kan óók teveel gadgets hebben en daarbij houden
ze bij Apple nogal van een érg gesloten systeem.
zoals jij 't stelt zal een niet Apple gebruiker
niets aan zo’n horloge hebben.
alle Appleproducten zijn op elkaar afgestemd en
dat is niet goed, tevens moet Apple ook altijd nét
even anders dan anders.simpel voorbeeld is dat elke gsmproducent
universele oplaadstekkers heeft, Apple doet daar
(bij mijn weten als enige) niet aan mee.je moet er maar van houden
Ik hou er ook niet van. Heb ook geen Apple producten. Maar het is wel zoals je 't enigzins stelt. Bij Apple moet alles net ff anders. En vaak op een manier en punten die anderen wel aanspreken. Zo kon ik maar niet begrijpen dat de eerste iPhones geen eens bluetooth of GPS hadden. Zo basic al in die tijd. Dus ik keek er niet echt naar om. Maar het menu en z’n aparte design (voor destijds8-)) sprak genoeg mensen aan om em te kopen.
Ik snap alleen 1 stukje niet helemaal. Wat vind je overigens niet goed. Dat alle Apple producten op elkaar zijn afgestemd. Of dat de platformen van Apple erg gesloten zijn? Of iets anders?
ik heb ook niks met Apple, vind 't eerste klas rotzooi voor teveel geld.
maar wat me tegenstaat zijn de typische Apple dingetjes…de vriendin is ook Apple gek en heft vorig jaar zo’n Apple gsm gekocht.
dat kreng moest eerst aan de laptop voordat ze 'm kon gebruiken…haar eigen Apple laptop was even buiten gebruik dus ik Itunes(?) downloaden, alles invoeren en toen kon ze de gsm gebruiken.
alleen al dat je een gsm aan de laptop moet hangen voor je 'm kan gebruiken vind ik al te gek voor woorden.
om betaalde apps te downloaden moet ze een Itunes(?) prepaidkaart hebben enz. enz.
dat hoeft toch niet meer anno 2012?
(android heeft overigens meer apps beschikbaar én gratis, ook gratis apps die je bij Apple moet betalen)
het is één groot monopolie bij Apple, tot aan de stekkertjes aan toe.
daarnaast is 't voor mij simpelweg onwerkbare meuk, ik kan er niks mee (en ja appleboys, het zal wel aan mij liggen…)
Popma Schreef:
ik heb ook niks met Apple, vind 't eerste klas
rotzooi voor teveel geld.maar wat me tegenstaat zijn de typische Apple
dingetjes…de vriendin is ook Apple gek en heft
vorig jaar zo’n Apple gsm gekocht.
dat kreng moest eerst aan de laptop voordat ze 'm
kon gebruiken…haar eigen Apple laptop was even
buiten gebruik dus ik Itunes(?) downloaden, alles
invoeren en toen kon ze de gsm gebruiken.alleen al dat je een gsm aan de laptop moet hangen
voor je 'm kan gebruiken vind ik al te gek voor
woorden.
om betaalde apps te downloaden moet ze een
Itunes(?) prepaidkaart hebben enz. enz.
dat hoeft toch niet meer anno 2012?
(android heeft overigens meer apps beschikbaar én
gratis, ook gratis apps die je bij Apple moet
betalen)het is één groot monopolie bij Apple, tot aan de
stekkertjes aan toe.daarnaast is 't voor mij simpelweg onwerkbare
meuk, ik kan er niks mee (en ja appleboys, het zal
wel aan mij liggen…)
Tja, ze houden niet voor niets alles zo gesloten. Het moet voor ze immers zoveel mogelijk exclusief Apple blijven.
Rotzooi zou ik 't echter niet noemen. Er zitten punten aan die me niet aanstaan of dingen die ik mis. Maar er zijn ook zeker punten die ik op m’n eigen telefoon zou willen zien.
waarschijnlijk geen concepten van Apple zelf, maar deze vind ik dan wel weer mooi :