IWC 3706-23 Spitfire 39mm TOP

Mooi IWC Flieger horloge in het perfecte maatje 39mm. Horloge komt zonder doos en papieren maar verkeerd in topconditie. Houdt tijd goed bij en chronograaf loopt als een zonnetje. Het betreft de zeldzamere Spitfire editie die van 2004 tot circa 2007 is verkocht door IWC. Details op de wijzerplaat zijn prachtig en geven een mooie glans in het licht. Heb hem gekocht om uit te proberen maar hoewel de 39mm het perfecte maatje is ben ik toch meer van de zwarte/donkere dials. Ruil (met cash-up) voor een Tudor Pelagos 39mm of een Ikepod Hemipode is mogelijk.

Voorkeur heeft ophalen bij een kop koffie in Eindhoven.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: IWC 370623
Diameter: 39mm
Leeftijd: 2004-2007
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2023
Factuur en/of certificaat: Niet aanwezig, watch-only
Originele doos en/of eventuele accessoires: niet aanwezig, watch-only
Verzendkosten of afgehaald: afgehaald
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed, meer foto’s op aanvraag beschikbaar. De sticker zit nog op de backcase.
Soort uurwerk en kaliber: IWC Caliber 7922
Vraagprijs: EUR 3.150
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).






26 likes

Up! Prijs naar €2999

Up! Prijs naar € 2950!

Hem een keer komen bekijken kan natuurlijk ook! Dit horloge moet je eigenlijk gewoon zien/passen.

Up!! :rocket:

Up!

Try me, sun’s out so i’m in deal-mode!

2 likes

Up voor deze bang4buck-39mm Flieger.
Keer komen passen kan altijd!

1 like

Up!

Up!

Toch een prijspakker vergeleken met wat er in Geneve allemaal wordt gepresenteerd €$€$!

2 likes

Still here, ready to fly with U!



10 likes

Golden Hour!
Up! :sun_with_face:

4 likes

Up en een fotootje ter illustratie van de maat. Speedmaster iets te groot? Dan wil je deze 39mm topper!


5 likes

Up omdat een van m’n grails binnen bereik is.
Prijs naar €2.850!

7 likes

Up!

Ge krijgt er inmiddels een mooie donkergroene qualiteits natoband bij!

Goed weekend!