IWC 3706

Merk en model: IWC 3706
Diameter: 39
Leeftijd: bj. 2002 (plusminus)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2025
Factuur en/of certificaat: factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: juwelierscertificaat
Verzendkosten of afgehaald in regio: drenthe
Conditie (krassen, werking etc): nagenoeg mint
Vraagprijs: 2800

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

‐‐-----------------

Prachtige IWC 3706 te koop. Nagenoeg in mintstaat. Paar hele kleine haarkasjes, maar dit is meer voor de volledigheid genoemd. Ongepolijst en volledig origineel. Met vlindersluiting.

Het horloge verkoop ik tegen dezelfde prijs als waarvoor ik het gekocht heb namelijk €2800,-. Komt met 2 bandjes, namelijk leer en een soort kevlar stof. Met orignele IWC travelbox en juwelierscertificaat. Laatste service is geweest bij aflevering in 2024.

Ik biedt het te koop aan omdat wij een kleine verwachten. Het geld komt nu goed uit.

Mag worden verzonden. Ophalen heeft de voorkeur.

20 likes