IWC 3767-02 aquatimer chronograaf te koop

Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: IWC aquatimer chrongraaf 3767-02
Diameter: 44mm
Leeftijd: tussen 2009 en 2013
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2026
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: geen
Verzendkosten of afgehaald in regio: apeldoorn, betaling via bankoverschrijving, geen inruil (zie verder in de tekst)
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als nieuw (krasje op achterdeksel van uitschieten kastopener), servicehistorie onbekend, gloednieuwe originele IWC rubber strap
Soort uurwerk en kaliber: valjoux 7750 met IWC afwerking (adjustrd in 5 positions).
Vaste prijs: €2750. Dit is wat ik betaalde. Daar komt nog een s350 euro bovenop van de iwc rubber strap, dus zelf 3100 euro betaald.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Het kriebelde en ik krijg de kriebels: na jaren ben ik overstag gegaan en heb mijn credo “1 pols, 1 horloge” verlaten en deze schitterende IWC aangeschaft. Mijn ogen gaan achteruit waardoor ik van mijn gst perpetual calender de kleine cijfertjes niet meer kan aflezen zondef bril. De roterende bezel (saffierglas inleg) zou het afstoppen makkelijker moeten maken dan aflezen van de chronograaf. Dat is ook zo, maar:…… ik wil geen afstand nemen van de gst. Van het afwisselen tussen de twee horloges krijg ik de kriebels. Vandaar dat deze prachtige IWC aquatimer toch in de verkoop . Nagenoeg nieuwstaat (aan achterdeksel krasje van uitschieten kastopener) en met gloednieuwe strap: vaste prijs: €2750 (goedkoopste op internet).

13 likes