Iwc 7 daags Portuguese echt

Je woont onder een tegel als je denkt dat dit nu nog echt gebeurt. Niet aan jou zelf gericht natuurlijk. :slight_smile:

1 like

Het gebeurt zeker weten nog wel. Alleen is het handig als je dan niet zo’n topic hoeft te openen om te checken maar zelf genoeg kennis hebt.

1 like

Misschien ook even belangrijk om te vermelden dat veel van dit soort dingen ook ‘mouth to mouth’ gebeuren. Via het internet komt het niet vaak voor, dan zie je te makkelijk prijzen van de ‘concurrentie’. Tenzij je geluk hebt op een veiling, maar vaak ben je daar juist nog duurder uit.

100% origineel uurwerk.
Rep wordt van een asian 23 jewels gemaakt en je ziet aan de balans dat het om een echte IWC gaat.

1 like

Maar is dat wat je opgestuurd krijgt. Dat is IMO de grootste vraag.

2 likes

Chek altijd de balans. Dit het duurste en lastige onderdeel om na te maken. Ook bij rolexen klopt de balans nooit. Hieronder het hoogste wat je kan kopen qua fake.

Net even eBay gecheckt. Echt horloge, maar zal nooit van deze meneer kopen. Alle red flags aanwezig.

1 like

Mijn zwager heeft een dure replica van de 7days en ik kan eerlijk gezegd geen ding vinden wat ze niet exact hebben nagemaakt.
Alleen de sluiting voelde minder goed.
Het kunnen natuurlijk ook foto’s van een echt exemplaar zijn inderdaad

Ik zie geen verschillen tussen deze 2, behalve dat een foto slecht belicht is.

Zoals al eerder gezegd in dit topic: zelfs als de foto’s van een echte zijn, krijg je die dan ook opgestuurd of ontvang je een neppert (die alleen bij zeer nauwkeurig bekijken te onderscheiden is van de echte op de foto)?

Buy the seller

Op het eerste oog als compleet plaatje, lijkt die niet te onderscheiden. Tot dat je de punten weet waar je op moet letten. Vergelijk zijn balans maar eens meteen originele🤪 heel anders.

Wil zeker niet zeggen dat ik een pro ben, maar je ontwikkeld wel een getraind oog.

1 like

Dat geloof ik absoluut hoor. Zelf heb ik daarbij een behoorlijk ongetraind oog :wink:
Als dat horloge voor een marktcomforme prijs aangeboden zou worden, zou ik het niet zien of dit imitatie is of niet.
Gelukkig hebben we dealers waar je op kunt vertrouwen.

1 like

Exact, ik heb zoals je in de historie kunt lezen geen moment getwijfeld aan de echtheid van het uurwerk op de foto’s. Maar mijn gevoel zegt dat deze persoon niet met de juiste bedoelingen handelt.

1 like

Ik kan je niet zeggen, of het echt, of nep is.
Wel hanteer ik altijd de regel:
Bij twijfel…niet doen!

Echt

Ok wie heeft hem gekocht…?

Zelf lang gehad. Blijft een mooi horloge, een van de betrouwbaarste IWC uurwerken.