Iwc 7 daags Portuguese echt

Hallo

Op ebay een iw500705 waar ik mijn twijfels over heb…

Wat denken jullie?

Ik denk, te weinig foto’s om er iets zinnigs over te zeggen.

Link naar ebay?

Hier de link:

1 like

0 feedback en lid sinds mei 2021 :face_with_monocle:

2 likes

Ik zou het op basis van deze onscherpe foto’s niet durven zeggen.

Uit 2015, gebruikt, maar ook in stickers (recente service?).

Seller does not accept returns…lijkt mij ook niets :nerd_face:

Waar twijfel je over? Ik moet de eerste replica nog zien met zo’n perfect nagemaakt uurwerk. De foto’s zijn dus van een origineel exemplaar.
Ik zou eerder twijfelen of je voor dat bedrag wel een echte opgestuurd krijgt.

1 like

Datum is elke keer verschillend, behalve op de 2 die hij zelf met hand toont staat datum op 10. De andere foto’s heeft hij dus “geleend”

Ai,laten we die kant maar niet opgaan. De echte goede replica’s kun je alleen onderscheiden van een echte met een loupe tegenwoordig…

Onderbuik gevoel zegt dat het hier een nepper betreft…

Je kunt het ook zien aan de verkleuring op het leer bij de bandaanzet. Totaal verschillende horloges!

Vrij gedetailleerd uurwerk. En je kunt met de huidige foto’s het zelf ook bekijken. De schroeven van deze replica zijn op sommige plekken anders gekleurd.

Bovendien horen de schroeven de rotor vastklemmen ook anders gekleurd te zijn en niet dezelfde kleur als de rotor.

Conclusie: fake.

Onjuist, dat is namelijk alleen bij een gouden rotor. Het caliber op de foto’s is gewoon een echt caliber. De vraag is of je daadwerkelijk een origineel exemplaar zal ontvangen.

TS:


Real:

1 like

Ik begrijp niet wat je bedoelt.

Zo kun je nog wel even door met cirkels tekenen wat er afwijkt.

Eigenlijk zegt een van de eerste comments al genoeg.
Geen reviews en net actief. Al zou het een echte zijn zou ik hem nog niet kopen van deze verkoper

1 like

Zou het niet aandurven. De prijs waar hij nu op staat lijkt me ook te mooi om waar te zijn.

Precies. Waarom sommige mensen haast wanhopig lijken om duizenden euri te storten naar iemand met 0 feedback, om in vredesnaam maar hun watch-fix te krijgen die dag, ik kan er niet bij. Misschien verdien ik zelf niet genoeg om het te snappen. :man_shrugging:

Of ik heb al teveel echte van binnen gezien. Geldt ook voor sommige andere A en A+ merken hoor. Dat het dan van mij ook niet hoeft.

3 likes

Het gaat om die deal scoren en een horloge veel goedkoper te krijgen dan anders in dit geval.

Voor een prijs die te goed is om waar te zijn. We weten allemaal hoe dat eindigt. 🥲

Als er een kans is om geld te verdienen willen mensen nog wel ns e.a. uit het oog verliezen :innocent:

1 like