Ben helemaal weg van de nieuwe IWC Aqautimer iw358002
Heb nu de Aqautimer iw356801 waar ik echt heel blij mee ben maar dit 2014 model is echt geweldig!
Lekker clean en super strak verliefd gewoon !
Ben nu dan ook dik aan het sparen en continu aan het kijken waar het goedkoopst.
Maar ja kan ook nog wel een jaartje duren, wil dan ook mijn Aqautimer verkopen maar hij komt zeker om mijn pols.
Nu kom ik op Chrono24 een Italiaanse verkoper tegen en dat scheelt echt een hoop geld.
Maar heeft een van jullie ervaring bij het kopen van toch wel aardig prijzig horloge bij dit bedrijf via Chrono24?
Via chrono24 is prima, maar voor mezelf zou ik bij een verschil van laten we zeggen 400 euro toch in NL kopen. Kun je 'm persoonlijk afhalen etc etc. Dat is ook wat waard toch?
Inderdaad tot 500 euro verschil koop ik hem hier.
Maar de goedkoopste in Nederland is 1000,- duurder en op de advies prijs zelfs 3000,- dat is heel veel geld.
En ik zou ook is kunnen mailen of er nog invoerkosten bij komen.
Dat is een goede tip Igor !
Invoerrechten binnen de EU inderdaad niet, maar er zijn aanbieders op chrono24 die de prijzen exclusief BTW vermelden en dan komt er, bij verzending aan een particuliere afnemer uit een EU land, wel nog BTW bij. Dat kan toch ook zomaar 20 tot 23 procent zijn.
Qua invoerkosten enz zit je prima… Alleen heb ik al meerdere horrorverhalen gelezen over pakketjes vanuit Italie. Dit zou mij er persoonlijk van weerhouden.