IWC Aquatimer (3 maanden garantie resterend)

Te koop

Merk en model:IWC Aquatimer
Diameter:42mm
Leeftijd:?
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):7/'24
Factuur en/of certificaat: factuur van service 1/'24 en certificaat Q-watches (garantie tot 15-7)
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos
Verzendkosten of afgehaald:in overleg.
Conditie (krassen, werking etc):mooie staat, zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber:Valjoux 7750
Vraagprijs: 3050€

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Horloge heeft een onderhoudsbeurt gehad in januar 2024 (factuur wordt meegeleverd)

Garantie tot 15-7-2025 (garantiebewijs meegeleverd)

Dit horloge is gebouwd als een tank. Extreem solide en zeer goed gemaakt. Vooral de band is indrukwekkend. De toleranties in de band zijn van een ongekend niveau. Zonder gereedschap kunt u schakels uit de band halen, waardoor u de band heel gemakkelijk op maat kunt maken. En dat is een plezier, dankzij de slimme constructie die dat zo gemakkelijk maakt. Bovendien is de band ook een match made in heaven voor dit horloge. Hij houdt het horloge perfect gecentreerd om de pols en is zeer comfortabel om te dragen. Het prachtige ontwerp van de schakels/band maakt deze chronograaf van IWC helemaal af.

Het uurwerk is een Valjoux 7750. Een zeer betrouwbaar en bekend ‘werkpaard’.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

23 likes

Prettige (paas)zondag hf

1 like

2999€

Fijne zondag

2949 €

Een IWC-chronograaf, geserviced met een.staartje garantie onder de 3k. En hij is er nog!

Oersolide horloge, uit de tijd dat IWC serieuze horloges maakte. (Niet dat ze dat nu niet meer doen overigens)