IWC Big Pilot Roadshow

Vanmorgen om 11:30 stapte ik de container van de IWC Big Pilot Roadshow binnen.

IWC is zoals de naam al lichtelijk doet vermoeden bezig met een roadshow om hun nieuwe exemplaren te showen.
Het idee is waarschijnlijk dat zij zich meer willen profileren en in de markt willen zetten.

Sinds dit jaar heb ik m’n eerste IWC (zie foto hierboven).

Ik werd begeleid door de lieftallige Aafke van Schaap + Citroen Den Haag. Ik heb alles kunnen passen wat ik wilde. Mijn favoriete horloge de Big Pilot met groene wijzerplaat (die voor mijn gevoel verrassend minder leek te wegen dan mijn Pilot Chrono), de Perpetual Calendar, de Top Gun en nog een paar.
De nieuwe horloges van het in eigen huis ontwikkelde materiaal ceratanium heb ik ook gepast.

29 likes

Gaaf! :star_struck:
Die bruine deed Lewis Hamilton net ook om na de F1 op Zandvoort.

4 likes

Op zich wel een cool model (voor de €35000 :face_with_hand_over_mouth:) de maar ik vond m slecht afleesbaar.

1 like

Ja, maar hij was niet op tijd bij de finish om indruk te maken … :smiley:

4 likes

Ik mocht niks passen in verband met de beveiliging. Zo crimineel zag ik er volgens mij toch niet uit. :slight_smile:

1 like

Had je een afspraak gemaakt?

Ja, en een IWC om de pols :slight_smile:

Vreemd. Geen enkel probleem hier. Ik kon alles passen net als alle anderen die er waren.

IWC is van Santoni banden afgestapt. De banden die ze nu gebruiken (geen idee welk merk) zijn wel ongelofelijk mooi.

Ja die afgekapte cijfers he… :slightly_frowning_face:

De kleine BP gepast?

1 like

Gaaf!

Ja Lewis deed deze om vanmiddag.

Die past mij ook wel. :grin:

2 likes

Nee geen interesse. BP moet 46mm zijn. Anders is het geen BP :smirk:

I agree to disagree. Eindelijk draagbaar formaat. Xxx jaar geleden zou men ook gezegd hebben “BP hoort 55mm te zijn”. De 46mm heeft me altijd tegengehouden trekker over te halen. Dit is mn daily beater… daarvoor is de klassieke 46 te dik en te groot. Plus die lange lugs. Ik gruw van overhangende lugs. Dit kan dus net.
Maar ze konden t misschien de Big Mark noemen of zo.

4 likes