IWC caliber 70 / Chopard Mille Miglia

Beste beheerders van dit forum,
Beste forumleden,

Eerst en vooral mijn excuses voor het overtreden van de regels (zoals je hieronder zult zien)

Ik ben op dit forum terechtgekomen als bezoeker en zo beland in de categorie horlogemarkt waar mijn oog viel op enkele mooie exemplaren die te koop staan. Mijn uiteindelijke keuze (moeilijk) is gevallen op de IWC als vintage aangeboden door @motoskooly en de Chopard als automatische chronograaf aangeboden door @lopezdijkstra. Naar beide (type) horloges was ik op zoek en bij deze dus gevonden.

Vandaar dat ik mij dan ook op dit forum heb geregistreerd om zo beide verkopers/liefhebbers te contacteren. Helaas is dit dus als nieuw lid niet mogelijk. Dus in de hoop dat beide heren dit bericht zien, zie ik geen andere mogelijkheid hen via dit forum te contacteren.

Daarom zoals voormeld, wil ik mijn excuses aanbieden voor het overtreden van de regels.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,
_Koen

10 likes

Beste Koen,

Welkom op dit mooie forum. Ik heb je een PB gestuurd, hoop dat je die kan lezen (groene bolletje rechtsboven aanklikken)

Welkom Koen!:+1:

Ik zie even niet waarom je de regels zou overtreden,juist omdat je nog geen pb,s kan versturen als nieuw lid.

En bij deze ook welkom hier op dit onovertroffen forum :grin:

Welkom hier bij HF !
Ach zo lukt het ook dus.

Dank jullie voor de vriendelijke reacties. Wel aangezien het niet mogelijk is om als nieuw lid (buiten dat ik me vergis) een topic ā€œgezochtā€ te starten in de categorie ā€œhorlogemarktā€ heb ik het dus via deze (verdoken) manier moeten doen.

1 like

Welkom :wave:t2:
Misschien blijf je plakken :wink:

Welkom Koen! En volgens mij heb je het zo keurig (open en eerlijk) aangepakt. Hopelijk is het IWC horloge jou gegund (zogezegd) en blijf je op dit gezellige forum!

Welkom :smiley:

Welkom, Koen en nog veel plezier op ons forum.

Welkom!

Welkom! Weet wel waar je aan begint haha, je zal nooit meer tevreden zijn met je collectiešŸ˜…

Ondertussen dankzij jullie Trustlevel-1 bereikt. PBā€™s versturen kan dus vanaf nu. :slight_smile:

welkom

Ondertussen in het trotse bezit van beide horloges. Dank je HF. :slight_smile:

En @JayJayVo je hebt inderdaad gelijk heb ik gemerkt. Ondertussen nog enkele andere bijgekocht en een groot deel van mijn collectie te koop aangeboden (kan nog niet hier).

Vriendelijke groet,
_Koen

1 like