Ik schroef hem zo even open voor je, maar zit niet in je buurt (zit in 010). Zou geen IWC-dealer doen, die gaan je heel vies aankijken en allicht best wat geld er voor rekenen. Je hebt eigenlijk een ander forumlid met de goede skills en tools (goed geslepen schroevendraaier die niet uitschiet ) in jouw regio('s) nodig. Allicht meldt zich nog iemand.
Op IWC vlak heb ik bijna 20 jaar ervaring en ben een gecertificeerd atelier voor oa dit merk stuur mij maar eens in een persoonlijk bericht het serienummer van het horloge en dat van de pas.
Kan dan via de service site van IWC kijken welke uitvoering bij het nummer hoort.
Is nog geen garantie op echtheid maar zie geen vreemde dingen op de foto’s.
Dat was dus geheel het doel van de verkoper. Allereerst denk ik dat dit dus een fout is vanuit de fabrikant. Want vind maar eens een garantiekaart met alleen het eerste nummer die niet overeen komt. Tenzij je hem zelf kan maken, maar dan had men wel het juiste serienummer erop gezet.
Ik zou hem persoonlijk terug sturen. Dit levert in de toekomst alleen maar gedonder op. Die 250 euro is leuk, maar is ook weer zo op en dan blijf je met een scheef iets in je hoofd zitten.