Ik heb onlangs een IWC Portuguese horloge gekocht. Er zat een garantie kaartje bij. Ongetekend en het registratie nummer kwam niet overeen met wat op het horloge staat. Slechts 1 nummer was anders.
Nu twijfel ik dus over de aankoop. Iemand een idee hoe het kan dat 1 nummer van het lange nummer niet klopt? En ik twijfel of het horloge dus wel ok is. De verkoper een juwelier in Duitsland heeft excuses aangeboden en wil het geld terug betalen. Echter ik vind het horloge mooi en hou het liever. Hij geeft ook aan dat ik hem kan laten checken ergens en indien alles goed krijg ik nog wat korting voor het ongemak.
Vandaar de vraag weet iemand waar ik het horloge kan laten inspecteren? Omgeving Amsterdam of evt Friesland?
Het kan zijn dat de verkeerde garantiekaart vanaf aanschaf door de AD erbij is gedaan. Of dat de garantiekaart erbij is gezocht om de set compleet te maken. Heb je een foto van de pas?
Hierbij de garantie kaart. Heb het nummer rood gemaakt.
Ik vraag me alleen af hoe het kan dat er een kaart bij zit waarbij alleen het eerste nummer niet klopt. Is het misschien redelijk makkelijk om deze kaarten later bij te maken?
ja, zoiets zou het kunnen zijn. Ik weet ook niet hoeveel waarde ik aan het kaartje moet hechten. Er zit zowiezo al geen orginele doos en aankoopbon etc bij… Ik verwacht ook niet dat ik het horloge ooit ga verkopen dus wat dat betreft maakt het mij ook niet zoveel uit. Ik wil alleen wel zeker weten dat het verder een prima horloge is. De prijs was ok en de staat is erg goed zoals ik het kan beoordelen.