Te koop en NIET te ruil ;
Een mooie en goed onderhouden klassieker uit de hoogtij van IWC, de Vlieger Chronograaf met automatisch cal. 7922 uit 2000. Geheel origineel en compleet met de 3 boekjes en ingevulde garantiekaart, doos ( aan het vergaan ) en omdoos. Complete service gehad bij Sonders Leusden maart 2025 a € 600,-.
- Mooi zacht geel Tritium op de plaat en wijzers
- Kast is scherp en zonder deuken of krassen, enkel wat veegjes
- Saffierglas is krasvrij
- Deksel heeft wel sporen, zie de foto
- Nauwelijks gebruikte Rios1931 dikke buffelleren “utc” band en IWC sluiting
- Kopie service factuur en WR test
- Maat 39mm x 14,5mm, en een L2L 47,5mm
- Optie ; moderne IWC doos € 50,-
- Fratello approved : 【F】 The IWC Fliegerchronograph 3706 Is A Neo-Vintage Gem
Even wat ruimte maken in de collectie, daarom mag deze weg.
Prijs is € 3350,- en dat is netjes gezien compleetheid, service en staat, en overig aanbod EU op C24. Geen inruil, dus ook niet aanbieden s.v.p. Betaling per bank, en ophalen kan, of verzekerd versturen op kosten koper.
Merk en model: iwc 3706
Diameter: 39mm
Leeftijd: uit 2000
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): febr 2025
Factuur en/of certificaat: servicebon
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja, doos en papieren
Verzendkosten of afgehaald in regio: zie omschrijving
Conditie (krassen, werking etc): zie omschrijving
Soort uurwerk en kaliber: cal 7922
Vaste Prijs: € 3350,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.