Iwc flieger

Dag heren,

Heb mij net aangemeld en ben een trotse bezitter van een iwc flieger chronograph uit 2001. Heb hem net twee weken geleden gekocht van een goede vriend en ben er zeer over te spreken!!

Heb trouwens bewust voor dit oude model gekozen omdat ik de wijzerplaat er mooier en verfijnder uit vind zien. De opvolger van deze klok met de rode seconde wijzer heeft gek genoeg geen viertiende van een seconde schaalverdeling voor de chrono wat ik toch wel merkwaardig vind voor een chronograaf.

Groet
Dennis

gefeliciteerd maar ik zie niets…?

Sorry, foto’s nog niet bekend mee om op het net te plaatsen. En als iets niet lukt op de pc ga ik gooien met objecten met gevolg dat ik mijn nieuwe aanwinst ergens tegen aan sla. haha.

Welkom op dit forum dennisklein. In de Forum FAQ staat hoe je foto’s kan posten. Daar kan je ook oefenen (laat je IWC maar even in een andere kamer:))

sorry jongens, maar krijg het echt niet voor elkaar! Heb ik me eindelijk aangemeld op photobucket en ben ik aan het uploaden van mijn foto, wil ik tussendoor op deze site kijken hoe ik verder moet, weg photobucket!!! Ik kap er mee. Duurt me echt te lang!!

Geduld is een schone zaak, zeker met ‘comploeteren’ en internet:)

Ben benieuwd naar je nieuwe aanwinst John.

Ik zie hem zo wel in het echt.

Stef.