Ik rij vandaag op de fiets door Rotterdam, staat er een promotie container van IWC.
Heerlijke horloges gepast en leuk gesprek met een vertegenwoordiger gehad. Voor de liefhebber staat hij er een hele week😁 ( krijg mijn foto’s niet geupload☹ locatie Hotel New York
Fancy hoor, IWCs verkopen/promoten vanuit een container terwijl er voldoende leegstand is om even een popup store te openen.
Wel dank voor de tip
2 weken geleden stonden ze op het plein Den Haag.
Ik zag ze vorige week ook al daar staan. Ik zat toen op de boot, dus kon geen kijkje nemen.
Leuk man!
Ook op zondag open?
Ga ik morgen even langs.
Hij zei dat ze er nog een week stonden.
Beetje rare opmerking dit. Misschien eerst even info opdoen over de IWC Big Pilot tour?
Verkopen deden ze niet, t is puur promotie.
En de containers worden na afloop opgeladen en gaan naar de volgende locatie.
Moet je daar een afspraak voor maken of kun je gewoon naar binnen lopen? Op de website word ik doorverwezen naar een kalender, vandaar…
Afspraak
Iemand een linkje?
Want mijn IPdad en Duck Duck kunnen het niet vinden
Kun je gewoon binnen lopen, afspraak was/is niet nodig.
Erg relaxte mensen, je kan er alleen niets kopen.
Wel passen
Ik woon nabij de Slinge, ik zal er morgen eens binnenwandelen. Bedankt voor de tip!
Online niks meer te boeken, morgen even op de brommer langs.
Ik baal een beetje dat ik mijn foto’s niet up kan loaden. Die worldtimer
Vertel mij wat
Ik heb bij de Worldtimer even met mijn macrolens gespeeld, als ik vanavond weer thuis ben zal ik eens kijken of het mij wel lukt.
Dit is natuurlijk maar een heel simpel telefoonlensje, maar ik vond deze in elk geval ook geslaagd. Volstrekt buiten mijn budget, maar wél ont-zet-tend mooi…
Haha. Geweldig zeg. Hoe vond je hem op jouw pols?
De Top Gun uitvoering hiervan is € 35K:
https://www.iwc.com/en/watches-and-wonders/top-gun-mojave-desert.html
Ik heb grote polsen, mij stond hij prima… Nou is €35k niet een bedrag dat ik ooit verwacht aan een horloge te kunnen besteden, maar ik vind het wel geweldig om ze eens van dichtbij te zien.
Overigens, voor de rest: inderdaad zeer sympathieke mensen die weten waar ze het over hebben, en het duidelijk leuk vinden om over hun producten te vertellen. Ook weten ze het te waarderen als ze met mede-liefhebbers praten. Ik ga zeker niet zeggen dat ik een expert ben, maar ik kreeg de indruk dat de gemiddelde bezoeker over minder achtergrondkennis beschikt dan ondergetekende… Ook mijn liefhebbershorloge kon op interesse rekenen