Van IWC mag ik twee plaatsen weggeven voor een IWC Ingenieur event, dat dinsdag 7 mei op Zandvoort georganiseerd wordt.
Wil je erbij zijn? Dat kan, tenminste als je een IWC Ingenieur hebt. Via Monochrome kun je een formulier invullen en dan verloot ik de twee plaatsen onder de aanmeldingen: http://www.monochrome.nl/monochrome-gives-away-two-passes-for-an-iwc-ingenieur-event-at-zandvoort-race-track/
Van wie mag ik een IWC Ingenieur lenen ? :+
Jürgen Schreef:
Van wie mag ik een IWC Ingenieur lenen ? :+
+1 of geld om er een te kopen, nog beter 
Succes aan degene die meedoen en leuke actie!
Alleen als je een Ingenieur hebt??
Albranius Schreef:
Alleen als je een Ingenieur hebt??
Is dat, gezien het evenement, zo raar?
Yep, alleen voor mensen die een Ingenieur hebben. Wel begrijpelijk, aangezien het een event IWC Ingenieur event is.
Heb jij mij horen zeggen dat ik dat raar vindt…?
Was gewoon benieuwd of ik er met mijn IWC’s ook in aanmerking voorkom 
Wie was erbij?? Den deze natuurlijk!
Alvast bedankt Monochrome.nl voor de uitnodiging.
De dag (vanaf 15u tot 21u) was tiptop georganiseerd met een uitgebreide introductie van de nieuwe Ingenieur serie.
Daarna kon je met ongeveer alle AMG’s meerijden die er momenteel zijn, van de C, C coupé, E, G!, SLS en SLS cabrio.
Ook wel leuk, maar als je al wat circuit ervaring hebt zoals ik, was dat redelijk plattekes. Er werd niet echt doorgereden.
Ook werd er nog een workshop gegeven door de hoofd horlogemaker van IWC van de compicaties vooral over de gebruikte materialen.
En daarna de horloges op tafel, ook de volledige nieuwe collectie.
Foto’s heb ik niet, maar google maar eens IWC Ingenieur Event Zandvoort.
Zoiets mogen ze elke week organiseren, er zouden nogal IWC’s verkocht worden.
Dit is nou echt zo’n topic dat wel op foto’s zit te wachten. Zeker van mensen die erbij waren. 
mcfr Schreef:
Dit is nou echt zo’n topic dat wel op foto’s zit
te wachten. Zeker van mensen die erbij waren.
Dat begrijp ik, maar uit ervaring weet ik dat wanneer je foto’s neemt, de beleving van het moment een stuk minder is.
Zodra ik er ergens foto’s van zie opduiken, zet ik hier wel de link neer.
U R a Bus Schreef:
Dat begrijp ik, maar uit ervaring weet ik dat
wanneer je foto’s neemt, de beleving van het
moment een stuk minder is.Zodra ik er ergens foto’s van zie opduiken, zet ik
hier wel de link neer.
Daar heb je ook weer gelijk in. Ik maak vaak ook geen foto’s. De herinnering is vaak al genoeg.
U R a Bus Schreef:
Hier alvast een topic op het IWC forum :
hm… op die laatste foto lijkt t alsof niet iedereen n ingenieur om de pols had. of droegen sommigen er 2 :+