IWC is niet meer een beetje "uit"

De tijdzone instellen van dit horloge, door de bezel in te drukken, naar de betreffende gekozen tijdzone draaien en het uurwerk stelt zich automatisch in.
Is toch wel een mooie oplossing.
Had ik nog niet eerder gezien.
Groet Leen,

2 likes

Net binnen, mijn IWC 431 FL23883. Heb al een keer een Wempe B-uhr gehad maar die weer verkocht.
Deze IWC is prachtig, en loopt als een zonnetje

29 likes

Ziet er wel erg netjes uit voor een horloge uit begin jaren 40… weet je zeker dat het een echte is?

Lijkt haast NOS. Zo’n uurwerk maak je trouwens niet eventjes na, just saying. Als echt alles hieraan klopt is het wel een topstuk!

Zeker,100% goed en origineel

18 likes

“Rolex mensen” - “IWC mensen”? Dat is nogal generaliserend. Als je nu van beide merken een exemplaar hebt, wat ben je dan? :slight_smile:

Een

hangt aan de muur

1 like

Toppertje … super vet :blush::+1::+1:

1 like

Waanzinnig, wat een horloge.

2017………. Ben jij er zo eentje die in het verleden leeft?

Ze zijn gewoon toch mooi…

:blush::+1:

12 likes

Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!:ok_hand::slightly_smiling_face:

Prachtig horloge, gefeliciteerd. :ok_hand:

IWC was never out :sunglasses:

11 likes

Ook hier is IWC helemaal “in”.

Gewoon helemaal top! :blush:

14 likes

Mijn favoriete merk…:blush:

21 likes

Zeven jaar later kunnen we concluderen dat de TS het fout had.

Het tegendeel is het geval. IWC is hard op weg een puur modemerk te worden. Een modemerk wat 15k durft te rekenen voor een plastieken pilot chronograaf met een gemodde 7750 aan boord, maar dan krijg je wel een lauwe espresso in een soundproof kassa aan de P C Hooft.

4 likes

:popcorn:

1 like

Zo zeg. Proficiat. Heel mooi.

:rofl:

toevallig dit weekend, na sabbatical van bijna 2 jaar, mijn account uit de archieven laten halen.

Met een blauw balletje en 175 reacties word je meteen geconfronteerd met het feit dat het internet “niets vergeet”

3 jaar geleden heb ik deze nog gepast, toch wel een aardig ding vind ik.

9 likes

Hopsakeetje, helemaal ““in””

12 likes