IWC only (Deel 1)

Snel genomen, dus geen top kwaliteit foto maar geeft wel een idee. Aanrader om af te wisselen met de stalen band!

11 likes

Ik droeg hem alleen maar op rubber.
Top!

10 likes

Bedankt heren. Ziet er goed uit!

2 likes

yep, die heb ik

12 likes

Gave foto met die gitaar.

2 likes

die Ibanez is een grotere chick magnet dan die IWC

2 likes

Wat verwacht je het is een Ingenieur…

Peter Jan Rens heeft er anders een flinke chick mee aan de haak geslagen

3 likes

mooi man zou me ook wel kunnen bevallen :ok_hand:

nou als ik er zo’n chick mee aan de haak sla,laat dan maar zitten :nauseated_face:

1 like

volgens @anon50762135 is ze heel lief, hij ging altijd een visje bij d’r halen op de markt

1 like

miss gaat bij candide de liefde door de maag :crazy_face: :rofl: :rofl:
maar ik sla mijn beurt over :wink:

NA een Ingenieur 666 in originele toestand met de originele wijzerplaat met patina (je ziet vaak de service dials met T Swiss T). Uit 1963 met een 853 pellaton uurwerk. Nu even klaar met deze IWC lijn met ook een 3227 en 3233 Inge in de verzameling. Binnenkort even wegbrengen voor een technische service, verder laat ik hem zoals die is…! Eigenlijk net te vroeg, deze was voor april (4e NA dit jaar …)

12 likes

Bijzonder dat je voorgangers deze in originele staat hebben gehouden, prachtige vondst !

1 like

Ja zelfs de polijsting is nog origineel, zitten natuurlijk wel krasjes op maar ga ik zo laten. Even de vergelijking tussen de vintage collection Inge en de echte vintage 666 een 6mm verschil (42,5 en 36,5) maar beiden zijn goed draagbaar vreemd genoeg…

5 likes

Jammer dat ze toen de vintage collection ingenieur cs zo groot hebben gemaakt. Maar toen was zo ongeveer alles bij IWC (te) groot.

1 like

Mee eens, hetzelfde model in 40mm was perfect geweest…maar deze maat is toch prima draagbaar.

15 likes

Tactical Canvas zwarte band erop gezet. Vind het persoonlijk wel een geslaagde combinatie. Zeker met de lente en de zomer op het oog. Staat net wat sportiever.

Wat vinden mijn mede IWC dragers/liefhebbers van de combinatie?

18 likes

Heb je ook nog wat foto’s vd zijkant ? :sunglasses:

1 like