IWC only (Deel 1)

Cool; gefeliciteerd!

1 like

Thanks! :+1:

Ik vind de nieuwe uitvoering beter in balans. Vooral dat ze het rode wijzertje op 6 uur hebben gezet. :ok_hand:t2:
Kan jij trouwens tegen die spinnende rotor? Vriend van mij doet hem daardoor bijna nooit meer om!

Ik vind de rode wijzer op de onderste sundial juist niet mooi en uit balans. Die rotor heb ik geen last van. Het is een Flieger, daar mag je mijns inziens de Valjoux wobble horen. Weet niet of je een keer in een eenmotorig vliegtuigje hebt gevlogen, maar daar komt pas een kabaal vanaf :yum:

Dat scheelt behoorlijk voor je. Als het horloge het niet meer doet, geeft dat niets. Dat gebeurt bij eenmotorige vliegtuigen ook vaak. Hoort erbij!

Ja dat zal zeker meer herrie geven.
Hij vind het minder, blijkbaar.
Wat ik wel kan waarderen, is dat ze nu veel meer met eigen uurwerken komen.

Mooi hoor! Is dat een originele band die je erbij draagt?

Heel gaaf!

1 like

Erg mooi exemplaar!

1 like

Thanks, ben er ook blij mee. :+1:

22 likes

Mijn geduld voor deze wordt nog even op de proef gesteld. Nu nog maar 70km van zijn bestemming. Daarna gaat ie met Fedex Prio. Normaal 2 dagen, heeft nu 12 dagen geduurd :grimacing:

11 likes

Even weer een paar terug op bezoek :grinning:

23 likes

Heel fraai, lekker stel bij elkaar! Mijn 3227 AMG is ook al geclaimd door mijn oudste zoon voor over een paar jaar :slight_smile: Zit nog te twijfelen of het bij 18 of 21 gaat worden…

1 like

21, dat is meer een leeftijd dat de waarde en de kwaliteit van het horloge gewaardeerd wordt dan 18 denk ik.

2 likes

Of als hij zijn eerste serieuze baan heeft?
23 of zo?
Zo ga ik het doen.

3 likes


Ook deze mag van de zon genieten

12 likes

Ik heb alleen dochters… dus mijn 41mm 371445 blijft lekker om eigen pols :slight_smile:

1 like

Ik vind die op rubber echt gruwelijk vet. Is dit een oud model zie hem niet op de site van IWC staan

Drie keer Ingenieur, heerlijke horloges!

9 likes