Wat is die kleine 1? De datum?
Prachtig!
Dat cijfer geeft het schrikkeljaar aan. Dit horloge heeft een mechanische schrikkeljaarcomplicatie en is dus een “echte” perpetual calendar. Pas op 1 maart 2100 is er een (kleine) aanpassing nodig.
Omdat ik hem ook gewoon graag hier wil tonen.
De bandenswapper uit mijn collectie. Doet niks onder voor de andere grote Zwitserse merken in mijn verzameling!
Nice!
De nieuwe stalen is dit toch, wat een mooi ding, heb er ook aan zitten te denken maar daar blijft het voorlopig bij…
Prachtig, gefeliciteerd!
Klopt maar een 1 betekent dat het 1jaar na het schrikkeljaar is. 2 = 2 jaar etc tot de 4 of L en dan is het een schrikkeljaar.
Mooi horloge is het geworden, ik vind dit een rustige uitstraling geven tov de oude PC van IWC
Staal, klopt!
Hij is uit 2020, dus dat zou zomaar kunnen!
Potdilmes. Gaaf man!
Heerlijk
Wat een geweldig mooi horloge!
Een beauty.
Proficiat.
Mooie iwc! Lekkere aanwinst
De eerste van 2 bestelde banden kwam vandaag binnen vanuit Duitsland.
De 2e is onderweg vanuit da USA. Dus dat duurt nog ff. Ben benieuwd of daar nog douanekosten aan hangen ….
Prachtig!
Hier twee banden die vandaag binnen kwamen van Jacobstraps. Voor de 666 heb ik ik een 18mm rechte band laten maken. Zo past er makkelijk een 18mm gesp op van IWC en heeft de band wat meer volume zodat het horloge ook minder klein lijkt zonder dat je een dikke band krijgt.
Voor de 3233 juist een taper van 22 naar 18mm voor de IWC vouwsluiting
Volledig custom, perfecte kwaliteit, je moet alleen geen haast hebben, alles is manjana manjana…
Zie ook: Custom made horlogebanden: van A tot Z: